تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی دانشجومعلم قرآن
کد خبر: 3987463
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی دانشجومعلم قرآن

مهلت ثبت‌نام در طرح ملی تربیت دانشجومعلم قرآن کریم که به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان برگزار می‌شود تا 15 مردادماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح ملی دانشجو معلم قرآن

به گزارش ایکنا، دبیرخانه طرح ملی تربیت دانشجومعلم قرآن کریم در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت‌نام طرح ملی تربیت دانشجومعلم قرآن کریم تا 15 مردادماه خبر داد.

بر اساس آنچه در آیین‌نامه این طرح آمده است؛ با استفاده از طرح تربیت دانشجومعلم قرآن مخاطبان می‌توانند كلمات و آیات قرآن را پشت سرهم و به صورت نسبتاً روان با رعایت تلفظ نسبی حروف و نحوه وقف بر آخر عبارات قرآنی قرائت کنند، همچنین قرائت صحیح حمد و سوره و اذكار نماز از نظر اعراب و تلفظ حروف از دیگر مواردی است که مخاطبان این طرح می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

مخاطبان این طرح، تمامی دانشجویان علاقه‌مند و ترجیحاً دانشجویان دوره کارشناسی(ترم‌های یک تا چهار)، کارشناسی‌ارشد(ترم یک) و دکتری(ترم یک) و رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال خواهد بود. در این طرح دانشجویان باید حداقل مسلط به تجوید مقدماتی قرآن باشند و در غیر این صورت باید در دوره فصیح‌خوانی شرکت کنند.

همچنین دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری نیز از الزامات این دوره است، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن کریم و دارا بودن معدل بالای ۱۶ در دروس سپری شده از جمله دیگر شرایط حضور دانشجویان در طرح تربیت دانشجومعلم قرآن است.

در این طرح به دانشجویانی که با موفقیت آن را پشت سر بگذارند، گواهینامه از سوی جهاددانشگاهی اهدا می‌شود. همچنین برگزیدگان این دوره به دوره تکمیلی «دانشجومتدبر قرآن کریم» معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha