پایان مرحله استانی شانزدهمین جشنواره قرآنی وزارت نیرو
کد خبر: 3987454
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

پایان مرحله استانی شانزدهمین جشنواره قرآنی وزارت نیرو

مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو طی روزهای گذشته با مشارکت بیش از پنج هزار شرکت‌کننده به صورت غیر حضوری برگزار شد.

پایان مرحله استانی شانزدهمین جشنواره قرآنی وزارت نیرو

به گزارش ایکنا،‌ مرحله استانی شانزدهمین جشنواره قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو در چهار رشته قرائت تحقیق، حفظ، مفاهیم قرآن و نماز و در دو مقطع سنی طی روزهای پنجم و ششم مردادماه برگزار شد. با توجه به شرایط کرونایی کشور این مسابقات به صورت غیرحضوری و با مشارکت بیش از پنج هزار نفر از پسران و دختران کارکنان این وزارتخانه در سراسر کشور برگزار شد.

از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات، حفظ آیات کاربردی قرآن کریم ویژه فرزندان و استفاده از كتاب‌های پرکاربرد در رشته مفاهیم شامل تفسیر سوره‌های مبارکه محمد(ص) و یس، تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی و كتاب «هشت گام تا حضور قلب» و «114 نكته درباره نماز» بوده است.

در این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان رشته قرائت تحقیق در بخش پسران باید به اجرای اذان نیز می‌پرداختند.

برگزارکنندگان این دوره به منظور ایجاد انگیزه در نونهالان، به افرادی که سوره‌های جزء 30 را حفظ کرده بودند هم جوایزی به رسم یادبود اهدا کردند.

یادآور می‌شود، نفرات اول هر رشته در دو مقطع به تفكیك جنسیت (پسر و دختر) به مرحله کشوری این مسابقات که نیمه دوم شهریورماه برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha