شهید سیدمحمدسعید جعفری در «حکایت جاودانگی» + صوت
کد خبر: 3987422
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

شهید سیدمحمدسعید جعفری در «حکایت جاودانگی» + صوت

برنامه «حکایت جاودانگی» با هدف معرفی شهیدان از سوی رادیو قرآن به روی آنتن می‌رود که در تازه‌ترین برنامه خود به معرفی شهیدی از سلاله سادات شهید «سیدمحمدسعید جعفری» پرداخت.

به گزارش ایکنا، حکایت جاودانگی با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و نگاهی به سیره قرآنی شهدا، پنجشنبه‌ها به صورت تولیدی از رادیو قرآن به سمع مخاطبان می‌رود.

در برنامه اخیر «حکایت جاودانگی» یادی از نخستین فرمانده سپاه غرب کشور، شهید «سیدمحمدسعید جعفری» شهیدی از سلاله سادات شد. ایشان در شب عید غدیر به شهادت رسید و در بزرگی مقام این شهید، همین بس که مقام معظم رهبری ایشان را «شهید پیشرو و پیشتاز» نامیدند.

بیان بخشی از زندگینامه شهید سیدمحمدسعید جعفری چون آموزش قرآن و ختم چندین‌باره قرآن در سن کم، حضور در دوره کارشناسی آموزش‌های دینی و آغاز سخنرانی رسمی بر روی منابر از 16سالگی و...، شرح ویژگی‌ها از زبان مادر شهید و نزدیکان وی، تشریح گزیده‌ای از فعالیت‌های سیاسی شهید، پخش گزیده‌ای از سخنرانی شهید جعفری و معرفی کتاب «اولین فرمانده» به نگارش رضا کریمی از جمله بخش‌های این برنامه بود.

کد

ارائه گزیده‌ای از وصیتنامه شهید جعفری، پخش مداحی و کلیپ‌هایی با محوریت زندگی شهید از بخش‌های دیگر این برنامه 30 دقیقه‌ای است.

کد

یادآور می‌شود، برنامه «حکایت جاودانگی» از سوی گروه اطلاع‌رسانی و محافل رادیو قرآن به تهیه‌کنندگی سمیرا قنبری، گویندگی علیرضا کریمی و روایتگری فضه‌سادات حسینی و گزارشگری کامران برومیده، پنجشنبه‌ها ساعت ۱۷:۰۰ از این شبکه رادیویی (موج اف ام ردیف ۱۰۰) پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha