برپایی جشن عید غدیر در 50 مسجد و حسینیه شیراز
کد خبر: 3987367
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
توسط قرارگاه عمار انجام شد؛

برپایی جشن عید غدیر در 50 مسجد و حسینیه شیراز

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز از برگزاری جشن عید غدیر در ۵۰ حسینیه و مسجد توسط طلاب قرارگاه عمار این حوزه علمیه خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه منصوریه شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق، مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز امروز، 8 مردادماه گفت: بنا بر مصوبات جلسات گذشته قرار شده که هر دو ماه یک بار جلسه‌ای با مبلغین قرارگاه عمار این حوزه علمیه در خصوص تبلیغ برگزار شود.

وی با اشاره به ارائه گزارشی از ایام غدیر و دهه امامت و ولایت اضافه کرد: ایراد سخنرانی، برگزاری جشن، برپایی ایستگاه صلواتی، طبخ غذا و توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی با محتوای غدیر از جمله برنامه‌هایی بوده که مبلغین این‌ حوزه و قرارگاه در ۵۰ مسجد و حسینیه در این ایام به آن پرداخته‌اند که البته علما نیز تأکید بسیاری بر این مورد داشته‌اند.

حدائق ادامه داد: در همین راستا جشن‌های در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برپایی ایستگاه‌های مذهبی از جمله در بلوار چمران به مناسبت میلاد امام هادی(ع) از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

وی در خصوص برگزاری روضه‌های خانگی نیز تصریح کرد: هستند افرادی که علاقه دارند روضه در خانه‌هایشان برگزار شود اما به دلیل شاید نبود امکانات نتوانند این کار را انجام دهند، از این‌رو مبلغین می‌توانند برای برپایی روضه‌های خانگی به سایت قرارگاه عمار مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند تا بتوانیم گام های مهم و موثری در امر تبلیغ برداریم.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش در عرصه‌های تبلیغی گامی بهتر در جهت ترویج معارف اهل بیت(ع) برداریم.

انتهای پیام
captcha