بن‌بستی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد / ضرورت توجه به اولویت‌ها
کد خبر: 3987352
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

بن‌بستی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد / ضرورت توجه به اولویت‌ها

امام جمعه کامفیروز با تأکید بر اینکه بن‌بستی برای حل مشکلات کشور وجود ندارد، خواسته اصلی رهبر معظم انقلاب و مردم ایران را از رئیس جمهور جدید رسیدگی به مشکلات معشیتی و اقتصادی دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی‌زاده، امام جمعه کامفیروز امروز، 8 مردادماه با اشاره به استقرار قریب‌الوقوع دولت منتخب، خواسته‌ اصلی رهبر معظم انقلاب و مردم ایران از آیت‌الله رئیسی را رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی دانست و گفت: آن چیزی که باید مورد توجه دولت منتخب قرار گیرد آن است که طبق نظر تمامی کارشناسان، بن‌بستی در حل مشکلات کشور وجود ندارد. قطعاً با تدبیر صحیح و برنامه‌ریزی همه چیز حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بین مشکلات عدیده فعلی کشور آن چیزی که مهم است، اولویت‌بندی در حل مشکلات است، بارها رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند اولویت خود را بر معیشت و حل مشکلات اقتصادی مردم قرار دهید و این همان خواسته آحاد جامعه است.

تقی‌زاده با بیان اینکه اولویت‌بندی در رسیدگی به امور کشور، از اتلاف وقت و آسیب دیدن ِ دوچندان جامعه جلوگیری می‌کند، گفت: مسئولان دولت منتخب باید با عزم و اراده جهادی و با اتکا بر توان و نیروی جوان، تمام تمرکز و قدرت خویش را بر این اولویت قرار داده و با برنامه‌های میان مدت و بلندمدت، مردم نجیب ایران را از این مشکل که سال‌هاست گریبانگیر آن‌ها شده نجات دهند که قطعاً نقشه‌ این راه جز از مسیر اقتصاد مقاومتی و اعتماد بر اقتصاد درون زا و شرکت‌های دانش‌بنیان نمی‌گذرد.

امام جمعه کامفیروز در رابطه با آخرین دیدار دولت دوازدهم با رهبر معظم انقلاب گفت: هر جا که ما به وعده‌های غرب امید بستیم و پیشرفت خود را به تصمیم آن‌ها گره زدیم و امید خود را معطوف به وعده‌های الهی و مردم خود نکردیم، متحمل شکست‌های سنگین شدیم؛ کما اینکه مشکلات فعلی کشور دقیقاً نقاطی است که به غربت دل بستم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از همان روزی که بحث مذاکره با طرف‌های غربی و آمریکا به میان آمد این نکته را گوشزد فرمودند که آمریکا و غرب قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود، اما متأسفانه اصرار بعضی از دولت مردان ناآگاه، منجر به نرمش قهرمانانه شد و در پی آن ۸ سال کشور را معطل اعتمادی کردند که هیچ ثمره‌ای در پی نداشت.

تقی‌زاده تصریح کرد: اکنون پس از ۸ سال اعتماد، بر همگان روشن شده که غرب نه تنها قابل اعتماد نیست، بلکه هر جا که بتواند به جمهوری اسلامی ایران ضربه خواهد زد. در هر مسئله‌ای که به ما ضربه نمی‌زند قطعاً توان آن را ندارد وگرنه دریغ نخواهد کرد، اما چیزی که حائز اهمیت است و خواسته رهبر معظم انقلاب نیز است، این است که آیندگان از این ۸ سال اعتماد ‍ِ پوچ به غرب و خسارت محض درس عبرت بگیرند و دیگر آینده کشور خویش را به آن‌ها منوط نکنند.

انتهای پیام
captcha