از شادی پیمایی یک هفته‌ای غدیر تا توزیع 12000 بسته معیشتی میان نیازمندان شیراز
کد خبر: 3987132
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹

از شادی پیمایی یک هفته‌ای غدیر تا توزیع 12000 بسته معیشتی میان نیازمندان شیراز

فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در تشریح برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیر این ناحیه از سپاه از اجرای شادی پیمایی عید غدیر به مدت یک هفته، کاروان‌های شادی، توزیع 12 هزار بسته معیشتی، آزادسازی 12 زندانی جرائم غیر عمد و غیره خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 6 مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیر گفت: از عید قربان تا غدیر برنامه‌های متعددی توسط پایگاه‌های مقاومت و مساجد تحت پوشش این ناحیه از سپاه اجرا شده است.

وی به تشریح برخی از این برنامه‌ها پرداخت و افزود: برپایی جشن‌ها در مساجد، شادی پیمایی از میدان غدیر تا حرم احمدبن موسی(ع) به مدت یک هفته تا عید غدیر، کاروان‌های شادی موتوری یا خودرویی به مناسبت عید غدیر، اجرای سرودهای خیابانی، تداوم کمک‌های مؤمنانه و غیره از جمله این فعالیت‌ها هستند.

علیپور با بیان اینکه در عید قربان بیش از 150 گوسفند قربانی شد که گوشت آن‌ها میان نیازمندان توزیع شد، افزود: همچنین 12 هزار بسته معیشتی به مناسبت این ایام میان نیازمندان شیراز توزیع شد.

 فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز، توزیع 15 سری جهیزیه میان زوج‌های نیازمند با حضور سردار حزنی، طبخ و توزیع بیش از 60 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در شب و روز عید غدیر، همچنین طبخ و توزیع 10 هزار پرس غذای در غروب عید غدیر در مجتمع فرهنگی شلمچه را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

وی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و گفت: به لطف الهی و با همت بسیجیان و خیران موفق شدیم به مناسبت عید غدیر 12 زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کنیم تا به آغوش خانواده‌های خود بازگردند که یکی از آن‌ها مادری 59 ساله بوده است که به همت خیران و مشارکت ستاد دیه این مادر هم آزاد شد.

انتهای پیام
captcha