توزیع 200 هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در فارس
کد خبر: 3987116
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

توزیع 200 هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در فارس

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان فارس از توزیع بیش از 200 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیرخم در فارس خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حصرت امام خمینی(ره) استان فارس، ابوالفضل خروطی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) فارس امروز، 6 مردادماه گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری هیئت‌ها و گروه‌های مذهبی، جهادی و مردمی سراسر کشور در قالب پویش احسان غدیر، اقدام به طبخ و توزیع سه میلیون پرس غذا در این ایام کرده است.

وی با بیان اینکه در سطح استان فارس نیز بیش از 200 هزار پرس غذا با مشارکت هیئت‌ها و گروه‌های مذهبی، جهادی و بنیاد غدیر توزیع خواهد شد، گفت: برای این تعداد پرس غذا در استان فارس، 13 هزار و 500 عدد مرغ و در حدود 27 تن مرغ استفاده خواهد شد.

خروطی در خصوص توزیع 200 هزار پرس غذا نیز گفت: پرس‌های غذا میان گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، بنیاد غدیر و بسیج دانشجویی تقسیم خواهد شد تا آنان در سطح استان فارس و در مناطق محروم توزیع کنند.

وی با بیان اینکه طبخ غذای گرم از جمله خدمات بنیاد احسان برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است، همچنین از توزیع دو هزار و ۵۰۰ شل آب معدنی به مناسبت عید غدیرخم در شیراز و حومه خبر داد.

انتهای پیام
captcha