پویش نذر برای اهل بیت(ع) در آستانه عید غدیر به راه افتاد
کد خبر: 3987109
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
در فارس؛

پویش نذر برای اهل بیت(ع) در آستانه عید غدیر به راه افتاد

به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس پویش نذر برای اهل بیت(ع) در آستانه فرا رسیدن عیدالله الاکبر در این استان به راه افتاد.

اسکندر قاسمی، رئیس ستاد عتبات عالیات فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن تبریک فرا رسیدن عیدالله‌الاکبر، عید سعید غدیر خم از راه‌اندازی پویش نذر برای اهل بیت(ع) به مناسبت این ایام در استان فارس خبر داد و گفت: این پویش به منظور همراهی نیک‌اندیشان و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) در طرح توسعه حرم امام حسین(ع) راه‌اندازی شده است.

وی با یادآوری روایتی از پیامبر مکرم اسلام(ص) گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در حدیثی خطاب به مولاامیرالمؤمنین(ع) فرمودند یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت و عرصه‌ای از عرصه‌های آن قرار داده است و دل‌های بزرگان از مردم و برگزیدگان بندگان خود را به آنها مایل ساخته تا خواری و اذیت‌ها در راه [زیارت] شما را متحمل شوند و قبور شما را تعمیر کنند و بسیار به زیارت قبور شما آیند تا موجبات تقرب به خدا و دوستی پیغمبرش را فراهم سازند. یا علی! شفاعت من مخصوص این گروه خواهد بود و آنان بر حوض من وارد خواهند شد و ایشان فردا زیارت کنندگان من در بهشت خواهند بود.

قاسمی بیان کرد: این پویش تلاشی برای تأمین آهن آلات مورد نیاز ساخت صحن حضرت زینب(س) در حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلای معلی است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات فارس از عموم دوستداران اهل‌بیت(ع) دعوت کرد تا با تأمین این اقلام جهت این صحن مطهر از این فرصت معنوی و باقیات صالحات و از  سرای خِیر و رحمت الهی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه هر محب اهل بیت(ع) در قالب این پویش می‌تواند هزینه یک کیلوگرم آهن آلات به ارزش 17 هزار تومان را پرداخت کند، گفت: عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌توانند از طریق واریز پول به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۴۸۰۷ و یا از طریق درگاه پرداخت آنلاین نذورات به آدرس https://ppng.ir/d/5kFT در این پویش شرکت کنند.

قاسمی در پایان گفت: همچنین شماره تماس‌های ۰۹۱۷۴۰۵۷۷۸۲ و  ۰۹۳۳۴۵۸۳۳۴۳ جهت انجام هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این پویش اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha