فرهنگ‌سازی امر به معروف نیاز به حمایت مسئولان دارد
کد خبر: 3986743
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

فرهنگ‌سازی امر به معروف نیاز به حمایت مسئولان دارد

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس با بیان اینکه مسیر این ستاد فرهنگ‌سازی است، گفت: این مهم با حمایت‌ها و نگاه وسیع فرماندهی نیروی انتظامی و مسئولان محقق خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام کرم عباسی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس امروز، 5 مردادماه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان از تعامل و همکاری سازنده مجموعه نیروی انتظامی قدردانی کرد و خواستار تداوم جلسات هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی در جهت رفع معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی شد.

وی همچنین به برخی از مصادیق منکر در جامعه اشاره و گله‌مندی مردم را نسبت به فضای ناامن فرهنگی در برخی از نقاط استان و به خصوص شهر شیراز ابراز کرد.

عباسی بیان کرد: مسیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس در جهت فرهنگ‌سازی است که این مهم با حمایت‌ها و نگاه وسیع فرماندهی نیروی انتظامی از مسئولان انقلابی و دغدغه‌مند به سرانجام خواهد رسید که توقع همین است.

 در ادامه سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: متأسفانه امروز شاهد برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی، همچون سگ‌گردانی، کشف حجاب و روابط ناسالم در سطح شهر و برخی از مکان‌های عمومی هستیم که به نیروهای تحت امر خود دستور اکید داده‌ایم تا با جدیت نسبت به بررسی و برخورد با قانون‌شکنان و کسانی که امنیت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند، اقدام کنند.

وی در عین حال این نکته را یادآور شد: باید همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در کنار هم فعالیت جدی داشته باشند تا به هدف مطلوب برسیم.

انتهای پیام
captcha