حافظان کل قرآن در جهرم تجلیل شدند
کد خبر: 3986586
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

حافظان کل قرآن در جهرم تجلیل شدند

همزمان با سالروز میلاد امام هادی(ع)، مراسم تجلیل از 56 حافظ کل قرآن کریم در شهرستان جهرم برگزار شد.

محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیر دارالتحفیظ الهادی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری یکی از بزرگترین رویدادهای قرآنی در جنوب کشور خبر داد و گفت: همزمان با سالروز میلاد امام هادی(ع)، مراسم تجلیل از 56 حافظ کل قرآن کریم در شهرستان جهرم برگزار شد.

وی افزود: این مراسم که هر ساله با حضور چندین هزار نفر از علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن برگزار می‌شد، امسال به جهت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به شیوه‌ای جدید و به صورت کاروان خودرویی در سطح شهر از حافظان قرآن تجلیل شد.

قلیچ‌خانی ادامه داد: این مراسم که با اجرای کارشناس صدا وسیما، حجت‌الاسلام ابراهیم فرمانی از شهر مقدس قم و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مدبر، امام جمعه جهرم همراه بود، با حضور دیگر مسئولان شهرستان از جمله فرماندار شهرستان، مسئول حوزه علمیه امام رضا علیه السلام، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، مسئول دارالقرآن امام علی(ع) و دیگر مسئولان ادارات و ارگان‌های فرهنگی شهرستان، آیین تجلیل از 56 حافظ کل قرآن کریم و فارغ التحصیلان طرح ملی احسن الحدیث برگزار شد.

وی در پایان گفت: هم‌اکنون موسسه دارالتحفیظ الهادی(ع) از 11 استان کشور و برخی از کشورهای خارجی از جمله ترکیه قرآن‌پژوه دارد.

انتهای پیام
captcha