کاروان‌های شادی غدیر در شیراز به راه می‌افتند
کد خبر: 3986498
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

کاروان‌های شادی غدیر در شیراز به راه می‌افتند

به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت کاروان شادی پیمایی غدیر از پنجم تا هفتم مردادماه در شهر مقدس شیراز به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم ‌صفری گرایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف فارس امروز، 4 مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام سراسر نو دهه ولایت و امامت گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی این دهه مبارک و فرا رسیدن عید بزرگ غدیر خم، کاروان شادی‌پیمایی غدیر به همت مرکز افق بقعه متبرکه سید نظام‌الدین محمود(ع) مشهور به شاهداعی الی الله شیراز و با همکاری هیئت دانش‌آموزی انصار المهدی(عج)، پایگاه‌های مقاومت بسیج امام حسین(ع) و امیرالمومنین(ع) راه‌اندازی و از پنجم تا هفتم مردادماه به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح شهر مقدس شیراز خواهد پرداخت.

وی افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا از یک و نیم سال گذشته و محدودیت در برگزاری مراسم‌های فرهنگی، مذهبی و تجمع‌ها یکی از ابتکارات و ایده‌های تبلیغ و ترویج شعائر اهل بیت(ع) به ویژه در دهه ولایت و امامت راه‌اندازی و حرکت کاروان‌های شادی پیمایی در سطح شهرها بوده است و امسال نیز در سومین حرم اهل بیت(ع) شاهد فعالیت این کاروان در سه محور مختلف شهری خواهیم بود.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف فارس با بیان اینکه حرکت این کاروان در روزهای پنجم و ششم مرداد از ساعت 20:30 آغاز می‌شود، گفت: مسیر حرکت کاروان شادی‌پیمایی غدیر در روز پنجم مرداد از بلوار رازی و سپس به سمت دروازه قرآن، میدان آزادی، بلوار شهید چمران، معالی‌آباد و فرهنگ شهر خواهد بود و در روز ششم مرداد‌ماه نیز به سمت خیابان شاهداعی الی الله، کوی زهرا و پل کابلی میدان ولیعصر حرکت خواهد کرد.

صفری ادامه داد: در روز هفتم مرداد مسیر کاروان غدیر به سمت فرودگاه شهید دستغیب شیراز، آرامگاه سعدی و حافظیه خواهد بود و برنامه‌های این کاروان در روز عید غدیر خم از ساعت 18 آغاز خواهد شد.

 معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف فارس هدف از اجرای این برنامه را تبلیغ فرهنگ غدیر و تعمیق باورهای نوجوانان و جوانان دانست و افزود: پخش مولودی، اجرای گروه سرود، نورافشانی و توزیع یک‌هزار بسته بهداشتی و تبرکی میان مردم از جمله برنامه‌های کاروان شادی پیمایی غدیر در سطح شهر شیراز است.

انتهای پیام
captcha