فالوورهای اینستاگرام هم‌نمک برای 10 هزار نیازمند غذا می‌پزند
کد خبر: 3986351
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

فالوورهای اینستاگرام هم‌نمک برای 10 هزار نیازمند غذا می‌پزند

به مناسبت عید غدیر و طی دهه امامت و ولایت دنبال‌کنندگان و خیران طرح هم‌نمک 10 هزار پرس غذا را برای نیازمندان مناطق محروم تهران طبخ می‌کنند.

60 فالوور هم نمک برای 10 هزار نیازمند غذا طبخ می‌کنند

به گزارش ایکنا، مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) در ادامه فعالیت خیریه خود به بحران‌هایی که در کشور به وجود آمده از جمله بحران‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان ورود کرده است. در همین راستا با افزایش مبتلایان به کرونا مسئولان این مؤسسه با حضور در این استان ضمن توزیع 15 هزار قلم کالای بهداشتی، درمانی و حمایتی طرح‌های بلند مدت خود را برای کاهش فقر در این استان آغاز کرده‌اند.

خیران این مؤسسه برای دهه امامت و ولایت نیز برنامه‌های ویژه‌ای در دست اجرا دارند از جمله در این دهه با همکاری نزدیک سازمان بهزیستی روز چهارشنبه جشنی در واحد دختران بهزیستی به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود.

سرکشی به خانواده‌های نیازمند، بسته‌بندی سبد کالا و توزیع روزانه 200 بسته کالا به خانواده‌های نیازمند و آزادی زندانی نیز از دیگر اقدامات این مؤسسه است که در قالب طرح هم نمک طی این دهه در حال انجام است. البته هم‌نمک به آزادی زندانیان اکتفا نکرده و با توجه به اینکه خانواده زندانیان عموماً با مشکلات عدیده معیشتی و اشتغال مواجه هستند، حمایت‌های خود را از افراد آزاد شده و خانواده آنها را تا زمانی که خانواده به کسب درآمد پایدار و رفع مشکلات خود برسد، ادامه می‌دهد.

پخت 10 هزار پرس غذای خیرات به کمک 60 دنبال کننده داوطلب صفحه اینستاگرام این طرح هم‌نمک نیز در پایان هفته جاری انجام و همزمان با عید غدیر غذاهای پخته شده در میان نیازمندان توزیع می‌شود.  

هم‌نمک برای برقراری ارتباط بهتر با خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم، تجربه پخت غذا در محل و به کمک خود مردم را نیز محقق کرده که با توجه به نتایج خوب این تجربه به خصوص استقبال کودکان از این اقدام، اینبار قصد دارد پخت و توزیع غذا در مناطق محروم را به کمک مردم همان مناطق ادامه دهد. در هفته جاری نیز بیش از 10 هزار کیک و دونات بین کودکان مناطق محروم استان تهران توزیع شده است.

خیران علاقه‌مند برای مشارکت در اکرام عید غدیر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 5859101221651058 به نام مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) واریز کنند.

60 فالوور هم نمک برای 10 هزار نیازمند غذا طبخ می‌کنند

انتهای پیام
captcha