آغاز عملیات اجرایی «سحاب» در لامرد و مهر
کد خبر: 3986053
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

آغاز عملیات اجرایی «سحاب» در لامرد و مهر

نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی طرح اشتغالزایی «سحاب» در این دو شهرستان‌ خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر، سیدموسی موسوی، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر امروز، 2 مردادماه از آغاز عملیات اجرایی طرح اشتغالزایی «سحاب» در این دو شهرستان‌ خبر داد و گفت: با رایزنی‌های انجام شده با ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت، شهرستان‌های لامرد و مهر به‌عنوان نقطه هدف اجرای طرح سحاب به تصویب رسیدند.

وی افزود: در گام اول اجرای این طرح ۵۰۰ فرصت شغلی با اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه و راهبری تسهیلگران طرح سحاب در شهرستان‌های لامرد و مهر ایجاد خواهد شد.

موسوی اضافه کرد: این طرح در سال نخست در چند روستای پرجمعیت لامرد و مهر با تمرکز بر ظرفیت‌های بانوان اجرا می‌شود و در سال‌های آینده با افزایش تعداد روستاها و سهمیه اختصاص‌یافته به این شهرستان‌ها، شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتری خواهیم بود.

این نماینده مجلس در پایان گفت: در طرح سحاب در روستاهای نقطه هدف به متقاضیان جویای کار در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و مشاغل خانگی تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود و در فروش محصولات تولیدی نیز با همت بنیاد برکت بازاریابی خواهد شد تا شاهد رونق تولید و اشتغال‌زایی باشیم.

انتهای پیام
captcha