موضوع غدیر را به سطح جامعه ببریم
کد خبر: 3986038
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

موضوع غدیر را به سطح جامعه ببریم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اهمیت تبلیغ غدیر گفت: اگر می‌خواهیم واقعاً به بحث غدیر و تشیع بپردازیم و کار قابل قبولی انجام دهیم باید غدیر را به مراکز فرهنگی نظیر آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها و حتی اماکن مختلف عمومی مثل بازارها و در واقع به سطح جامعه برد.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 2 مردادماه در نشست ستاد بزرگداشت عید غدیر و دهه ولایت و امامت در این استان با اشاره به اهمیت موضوع غدیر و جایگاه امام علی(ع)، مقطعی کار کردن و محدود کردن اقدامات فرهنگی در موضوع غدیر را آسیبی در برگزاری این مناسبت دانست و گفت: در مبحث غدیر و اهمیت جایگاه ولایت باید اقدامات مستمر در طول سال با برگزاری برنامه‌های با کیفیت و خروجی تأثیر‌گذار صورت گیرد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم واقعاً به بحث غدیر و تشیع بپردازیم و کار قابل قبولی انجام دهیم باید غدیر را به مراکز فرهنگی نظیر آموزشگاه‌ها و دانشگاه‌ها و حتی اماکن مختلف عمومی مثل بازارها و در واقع به سطح جامعه برد.

رضایی با اشاره به لزوم حمایت از اقدامات فرهنگی و پراکنده، متمرکز کردن مراسم این ایام را با در نظر گرفتن هدف نهضت غدیر خواستار شد و افزود: برگزاری برنامه‌ها نیاز به حمایت دارد و باید برنامه‌هایی نظیر شادپیمایی روز غدیر را با متمرکز کردن، به یک حرکت خیابانی عظیم و واحد تبدیل کرد تا شکوه و جلال غدیر و عشق و علاقه مردم به مولا و مقتدای شیعیان جهان حضرت امام علی(ع) آن طور که باید و شاید نمود پیدا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: باید از نظر فضاسازی محیطی در شهرها و خیابان‌ها تبلیغات غدیر را به صورت گسترده داشته باشیم تا زمینه شور و نشاط اجتماعی در این عید بیش از پیش نمایان شود و در عید پیش رو و دهه امامت و ولایت سیمای شهر تداعی کننده عید، جشن و شادی پیدا کند.

وی در پایان با اشاره به تلاش‌های ستاد غدیر استان در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم‌ها این عید بزرگ از اقدامات این ستاد قدردانی و بر حمایت از اقدامات موثر توسط دستگاه‌های فرهنگی برای بزرگداشت بهتر اعیاد اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha