نخستین فارغ‌التحصیلان طرح ملی «احسن‌الحدیث» تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3986009
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

نخستین فارغ‌التحصیلان طرح ملی «احسن‌الحدیث» تجلیل می‌شوند

مدیر دارالتحفیظ الهادی(ع) از برگزاری مراسم تجلیل از نخستین فارغ‌التحصیلان طرح ملی «احسن‌الحدیث» خبر داد و گفت: در این مراسم همچنین از 56 حافظ کل قرآن شهرستان جهرم تجلیل به عمل خواهد آمد.

محمدرضا قلیچ‌خانی، مدیر دارالتحفیظ الهادی(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مراسم تجلیل نخستین فارغ‌التحصیلان طرح ملی «احسن‌الحدیث» خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با جشن تجلیل از 56 نفر از حافظان کل قرآن کریم شهرستان جهرم در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرآن‌پژوهان طرح طرح ملی «احسن‌الحدیث» پس از طی کلاس‌ها و آموزش مکالمه و مفاهیم قرآنی و برنامه‌های متنوع موفق به پایان این طرح شدند و اولین دوره فارغ‌التحصیلی این طرح به همت این مؤسسه قرآنی در شب میلاد امام هادی(ع) برگزار خواهد شد.

قلیچ‌خانی بیان کرد: طرح ملی احسن الحدیث یکی از ابداعات دارالتحفیظ الهادی(ع) است که در سال 1395 توسط قرآن‌پژوهان خلاق این مؤسسه فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیر دارالتحفیظ الهادی(ع) با بیان اینکه طرح ملی احسن‌الحدیث در واقع طرح مکالمه قرآنی است که در آن گفت‌وگو با استفاده از آیات قرآن به قرآن‌پژوهان آموزش داده می‌شود، گفت: این طرح ملی مختص قرآن‎پژوهان مؤسسه الهادی نیست و همه حافظان قرآن از سراسر ایران و جهان می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی با ذکر این نکته که طرح مذکور به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: این طرح برای نخستین بار در مؤسسه دارالتحفیظ الهادی(ع) برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha