حرم شاهچراغ(ع) نورباران جشن ولادت امام دهم می‌شود
کد خبر: 3985997
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

حرم شاهچراغ(ع) نورباران جشن ولادت امام دهم می‌شود

جشن سالروز ولادت با سعادت امام هادی(ع)، دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) همراه با مولودی‌خوانی و سخنرانی مذهبی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، این روزها و همزمان با ایام دهه ولایت و امامت ویژه برنامه‌های متنوع شاد و مذهبی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در حال برگزاری هستند.

یکی از این برنامه‌ها مراسم جشن دهه ولایت و امامت با سخنرانی آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران و مولودی‌خوانی قاسم زارع است که این برنامه امشب، 2 مردادماه همراه با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم جشن سالروز ولادت باسعادت امام هادی(ع)، دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) همراه با مولودی‌خوانی و سخنرانی مذهبی برگزار خواهد شد.

این برنامه یکشنبه، 3 مردادماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، عضو مجلس خبرگان رهبری و مولودی‌خوانی میثم مفتاحی برگزار خواهد شد.

همچنین برای روز دوشنبه، 4 مردادماه نیز مراسم مولودی‌خوانی با نوای مهدی کریم‌پور و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای کاظم محمدی، رئیس کانون مداحان استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha