تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی لازمه پیشرفت است
کد خبر: 3985925
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی لازمه پیشرفت است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه ارتقای مبانی معرفتی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی لازمه پیشرفت است، اجرای طرح ولایت را تلاشی در این راستا توصیف کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، سعید یوسفی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز، 2 مردادماه در مراسم تجلیل از مصاحبه‌گران استانی دوره طرح ولایت دانشجویی سال 1400، بر اهمیت تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی تأکید کرد و آن را لازمه پیشرفت جامعه اسلامی دانست.

وی با تأکید بر اینکه ارتقای مبانی معرفتی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی لازمه پیشرفت کشور است، هدف اصلی طرح ولایت را دفاع فکری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین ارزش‌ها و عقاید اسلام ناب محمدی(ع) و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی اعلام کرد.

یوسفی همچنین بر اهمیت توسعه طرح ولایت به صورت کمی و کیفی تأکید کرد و گفت: دوره طرح ولایت برای شناخت هدف، تقویت قدرت تحلیل دانشجویان و  تسلیح آن‌ها به ابزارهای منطقی جهت دفاع از ارزش‌های دینی و پاسخ به شبهات است.

یادآور می‌شود، در این برنامه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد از مصاحبه‌ گران استانی دوره طرح ولایت دانشجویی قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha