تحقق تمدن نوین اسلام تنها با احیای غدیر میسر می‌شود
کد خبر: 3985750
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

تحقق تمدن نوین اسلام تنها با احیای غدیر میسر می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به در پیش رو بودن عید غدیر، تحقق تمدن نوین اسلام را تنها با احیای غدیر میسر دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، حمید دهقان‌فر، مسئول بسیج سازندگی سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 31 تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه ولایت و امامت به تبیین اهمیت احیای غدیر اشاره کرد و گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی تنها با احیای غدیر میسر خواهد بود.

وی، مسئله ولایت را مهم‌ترین مسئله جهان اسلام برشمرد و افزود: امروز غول‌های رسانه‌ای جهان با عنوان امپریالیسم رسانه‌ای چتر حمایتی خود را در منطقه غرب آسیا گسترانیده‌اند و تلاش می‌کنند تا واژه امام و رهبری را به عنوان پیشوای مسلمانان جهان کمرنگ و از میان برند و برای این کار هم شبانه‌روزی برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنند.

دهقان‌فر تصریح کرد: جهان متراکم امروز با موضوع فرهنگ جهانی شدن آماده است تا سلاطین زورگو را برای همیشه از صحنه روزگار حذف کند و این مهم با  زنده کردن واقعه غدیر اتفاق می‌افتد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه احمدبن موسی(ع) در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیجیان شرق شیراز با بیش از یکصد گروه جهادی و خیران، ۲۱۷راس گوسفند را درروز عید قربان و دهه امامت ولایت قربانی و میان افراد نیازمند و حاشیه‌نشین شهر شیراز توزیع کردند.

وی در پایان گفت: گروه‌های جهادی و بسیجیان منطقه شرق شیراز از ۲۱۷ رأس گوسفند قربانی تعداد ۱۷ رأس گوسفند را به استان خوزستان اختصاص دادند.

انتهای پیام
captcha