دستیابی به حیات طیبه تنها در سایه انجام اعمال شایسته محقق می‌شود
کد خبر: 3985747
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

دستیابی به حیات طیبه تنها در سایه انجام اعمال شایسته محقق می‌شود

مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز با یادآوری آیات قرآن کریم گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید کسی که کار شایسته‌ای را انجام می‌دهد و همچنین مومن است برای او دو اتفاق مهم را رقم می‌زنیم نخست آن این است که زندگی آن طیبه می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه منصوریه شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا حدائق، مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز امروز، 31 تیرماه در حاشیه بازدید از ساخت سقف قبور شهدای 72 تن کربلا که در پادگان زرهی انجام شد، ضمن قدردانی از تمام افرادی که در ساخت سقف قبور شهدای 72 تن کربلا دخیل بوده‌اند، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید کسی که کار شایسته‌ای را انجام می‌دهد و همچنین مومن است برای او دو اتفاق مهم را رقم می‌زنیم نخست آن این است که زندگی آن طیبه می‌شود.

وی با تصریح اینکه دومین موردی که خداوند برای فرد مؤمن که کار شایسته انجام می‌دهد این است که به شایسته‌ترین وجه پاداش آن را در دنیا و آخرت به او اعطا می‌کنیم، اضافه کرد: یکی از کارهای شایسته نیز همین احترام و ادب به ساحت اولیاء الهی که از مصادیق آن ساخت سقف قبور شهدای 72 تن کربلا است.

حدائق بیان کرد: افرادی که در ساخت این سقف دخیل بودند باید بدانند خاندان اهل بیت(ع) اجر و پاداش آنان را خواهند داد، اهل بیت(ع) اگر یک کار خیر از سوی دشمنان رقم بخورد را هم فراموش نمی‌کنند چه برسد به این که کار از سوی مومنین صورت گرفته است.

مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس اظهار کرد: کمک به ساخت این سقف شهدای مطهر 72 تن کربلا باقیات و صالحاتی برای این عزیزان است، این خاتم کاری یک عمر در جوار سیدالشهدا(ع) در قبور اصحاب الحسین(ع) قرار خواهد گرفت و گویای این عرض ادب شیعیان اهل بیت به ویژه شیرازی‌ها محضر سید الشهدا واولیای الهی است.

انتهای پیام
captcha