توزیع نذورات قربانی میان نیازمندان شیراز
کد خبر: 3985598
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

توزیع نذورات قربانی میان نیازمندان شیراز

به همت بنیاد مهدی موعود(عج) فارس 55 رأس گوسفند در عید قربان، قربانی و گوشت آن‌ها میان نیازمندان شیراز توزیع شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن عید قربان، نذورات قربانی توسط خیران و نیک‌اندیشان و نهادهای خیریه میان نیازمندان توزیع می‌شود.

در شیراز نیز بنیاد مهدی موعود(عج) فارس 55 رأس گوسفند را با هزینه بیش از 150 میلیون تومان خریداری کرد و گوشت آن را میان نیازمندان شیراز توزیع کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین حدائق، قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) امروز، 30 تیرماه در حاشیه توزیع گوشت گرم نذورات قربانی میان نیازمندان گفت: به دلیل اینکه این گوشت‌ها گرم است امکان ارسال به شهرستان‌ها نیست لذا تنها میان نیازمندان شیراز و حومه آن توزیع خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه آیین قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم میان نیازمندان هرساله به همت بانیان خیر صورت می‌گیرد، گفت: قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم توسط مجموعه‌های تحت اشراف حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا حدائق صورت می‌گیرد و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود متولی این کار خیر و نیک است.

حدائق تصریح کرد: قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم با حمایت‌های خیرین نیک اندیش با نیت سلامتی امام زمان(عج) با عنوان «قربان قدمت مهدی(عج) جان» به منظور تعجیل در فرج ذبح و میان نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از شیوع کرونا توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha