«تابستانی با طعم رفاقت» در آستانه شیراز
کد خبر: 3985405
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

«تابستانی با طعم رفاقت» در آستانه شیراز

مسئول فرهنگی آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز از اجرای طرح آموزشی و معنوی «تابستانی با طعم رفاقت» در این آستان مقدس خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، سلیمان مهدوی، مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز امروز، 29 تیرماه در حاشیه برگزاری کلاس‌های طرح تابستانی نشاط معنوی در این حرم مطهر گفت: اوقات فراغت دانش‌آموزان به‌ویژه در ایام تابستان همواره یکی از دغدغه‌های اصلی والدین و برنامه‌ریزان فرهنگی کشور بوده است.

وی افزود: به همین منظور همه ساله طرح‌های تابستانی با محتوای فرهنگی، آموزشی، اردویی و ورزشی در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود که هدف همه این برنامه ها استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش آموزان و تعالی معرفتی در کنار سلامتی، نشاط، شادابی و تندرستی نوجوانان است.

مهدوی بیان کرد: برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی نیز با همین رویکرد در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار می‌شود با این تفاوت که امسال این طرح، ویژه برنامه «تابستانی با طعم رفاقت» را نیز در خود جای داده است و نوجوانان دهه ۸۰  می‌توانند از خدمات آموزشی و فرهنگی آن بهره‌مند شوند.

مسئول فرهنگی آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز از حضور مبلغان در این ویژه برنامه خبر داد و تأکید کرد: آخرین فرصت ثبت‌نام جهت شرکت در کلاس‌های طرح نشاط معنوی ۳۰ تیر ۱۴۰۰ است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به واحد دانش‌آموزی پایگاه مقاومت بسیج و مرکز افق آستان قدس حسینی نام‌نویسی کنند.

مهدوی با اشاره به شیوه برگزاری برنامه ها در این طرح گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا بخشی از برنامه‌ها به‌صورت مجازی خواهد بود و در سایر موارد و با فراهم بودن امکان برگزاری کلاس‌های حضوری برنامه‌های ورزشی، سرگرمی و اردویی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت اکیپ‌های منظم با تعداد نفرات مشخص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha