شهید رضا دیناروند: خدایا! ما را تا پایان راه استوار قرار بده
کد خبر: 3982257
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

شهید رضا دیناروند: خدایا! ما را تا پایان راه استوار قرار بده

شهید رضا دیناروند در وصیت‌نامه خود آورده است: خدایا مرا ببخش و از گناهان من درگذر، تو کریم و رحیم هستى با تو پیمان بسته‌ام که تا پایان راه بروم و بر پیمان خود همچنان استوار خواهم ماند.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید رضا دیناروند:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود به پیشگاه مقدس آقا امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام امت امید مستضعفان جهان و سلام بر شهیدان گلگون‌کفن از صدر اسلام تاکنون.

خداوندا! مرا از پیروان راستین امام حسین و یارانش قرار بده؛ خدایا این بدن ضعیف و ناتوان که تحمل درد از دست دادن جزیى از بدنم را ندارم پس چگونه تحمل عذاب تو را مى توانم بکنم.

خدایا مرا ببخش و از گناهان من درگذر، تو کریم و رحیم هستى با تو پیمان بسته‌ام که تا پایان راه بروم و بر پیمان خود همچنان استوار خواهم ماند.

خدایا هاى و هوى بهشت را می‌بینم چه غوغایى - حسین(ع) به پیشواز یارانش آمده چه صحنه‌اى فرشتگان ندا دهند که همرزمان ابراهیم همراهان موسى همدستان عیسى هم‌کیشان محمد(ص) همسنگران على هم‌فکران حسین(ع) همگامان خمینى از سنگر کربلا آمده؛ چه شکوهى!

خداوند را سپاس می‌گویم که توانستم بار دیگر در صفوف رزمندگان اسلام قرار گیرم تا با یارى الله در میدان جنگ با دشمنان تجاوزگر و ضد اسلام به مبارزه بپردازم.

خانواده عزیزم مرا حلال کنید و امیدوارم بعد از من سرپرستى خانواده‌ام را به عهده بگیرید و از بچه‌ها مواظبت کنید تا آنها بعد از من در خانه احساس بی‌پدرى نکنند و تحصیلاتشان را تا حد امکان ادامه دهند.

انتهای پیام
captcha