لزوم توجه مسئولان نظام به نهادینه کردن آموز‌‌ه‌های قرآنی در جامعه
کد خبر: 3981704
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

لزوم توجه مسئولان نظام به نهادینه کردن آموز‌‌ه‌های قرآنی در جامعه

طی جلسه مدیر جامعة‌الآیات الکریمه استان قم با علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه مسئولان و مدیران نظام بر توجه و اهتمام بیشتر به فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه به خصوص در شرایط کرونایی تأکید شد.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام قادر امینی، مدیر جامعة‌الآیات الکریمه استان قم روز گذشته، 11 تیرماه با علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام امینی، مدیر جامعة‌الآیات الکریمه استان قم، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را نشانه بصیرت و عشق به نظام و رهبری دانست و افزود: همگان باید بدانند که مردم ایران در این عرصه نیز مثل عرصه‌های دیگر سربلند بیرون آمدند. این در شرایطی بود که مردم دچار دشواری‌هایی در مسئله معیشت و اقتصاد هستند که متأثر از ناکارآمدی مدیریت اجرایی در کشور است.

وی با توجه به اینکه انتظار آحاد ملت ایران مخصوصاً خانواده شهدا و خادمان قرآنی و فرهنگی کشور آن است که شاهد تحولی عظیم در عرصه فرهنگی کشور باشیم، افزود: از شرایط جامعه اینگونه بر می‌آید که فعالیت‌های قرآنی جزء اولویت‌های پایین مسئولان و مدیران نظام هستند و حال آنکه گره تمامی مشکلات و معضلات اجتماعی و نابهنجاری‌های فرهنگی، در نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی است. این امر نیازمند توجه و اهتمامی بیش از حد معمول به فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه به خصوص در شرایط کرونایی است.

در ادامه این جلسه، علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با توجه به تحولات اخیر بیان کرد: با انتخاب یک رئیس جمهور مکتبی و عدالت‌خواه، فصل جدیدی فراروی انقلاب گشوده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha