انتخابات 28 خرداد؛ نمود رشد فرهنگی ملت ایران
کد خبر: 3981115
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

انتخابات 28 خرداد؛ نمود رشد فرهنگی ملت ایران

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس ضمن قدردانی دوباره از حضور مردم در انتخابات 28 خرداد، این حضور را نمود رشد فرهنگی ملت ایران توصیف کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس شب گذشته، 8 تیرماه در مراسم افتتاحیه پیاده راه سلامت احمدبن موسی(ع) با اشاره به اهمیت تزریق روحیه امید در جامعه گفت: روحیه شاد ملت ایران برای تمام دنیا نمود زندگی سالم ایرانی ـ اسلامی است که می‌‌تواند الگویی برای سایر کشورها باشد.

وی انتخابات 28 خرداد را نمود رشد فرهنگی ملت ایران توصیف کرد و افزود: بحمد الهی فضای خوبی در کشور حاکم شده است و این فضای احترام گذاشتن به یکدیگر است.

آیت‌الله دژکام همچنین ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در اجرای این پروژه گفت: با همت و تلاش مردم و با همراهی نخبگان به یاری خدا روزهای بهتری را خواهیم داشت.

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا مردم ایران را ناامید کننید، گفت: بهترین نیروها افرادی هستند که بتوانند حس تعلق مردم را به شهر و کشورشان به درستی انتقال دهند.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری در حال تلاش است و برای منطقه ۲ نزدیک ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های این منطقه در نظر گرفته‌ایم، افزود: در چند روز اخیر از به مدت سه ساعت از پروژه‌های این منطقه بازدید کردم، ولی به خاطر تعدد آن نشد تمام پروژه‌ها بازدید کرد.

غلامرضا شهریاری، شهردار منطقه دو شیراز نیز در این مراسم گفت: پیاده راه سلامت با مساحت ۳۸ هزار مترمربع و با دارا بودن پیست اسکی، زمین فوتبال، والیبال واقع در ضلع شرقی بلوار احمدابن موسی با محوریت انسان محوری (سلامت و ورزش) ایجاد شده است.

انتهای پیام
captcha