بانک اطلاعات قرآنی در شهرستان گرمی تهیه می‌شود
کد خبر: 3981113
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

بانک اطلاعات قرآنی در شهرستان گرمی تهیه می‌شود

دبیر شورای توسعه قرآنی شهرستان گرمی، گفت: با هدف توسعه فرهنگ قرآنی، بانک اطلاعات قرآنی در شهرستان گرمی تهیه می‌شود.

رضازاده// بانک اطلاعات قرآنی در شهرستان گرمی تهیه می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، ابراهیم مجیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای توسعه قرآنی شهرستان گرمی، نهم تیرماه، در جلسه کمیته شورای قرآنی شهرستان گرمی، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان گرمی به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح بوده و در این زمینه نیازمند اهتمام و فعالیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان هستیم.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، گفت: کمیته شورای قرآنی با در نظر گرفتن برنامه‌های توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان و نیز همکاری با مراکز فعال قرآنی به دنبال جلوگیری از موازی‌کاری‌ها بوده تا بتواند برای تحقق اهداف مورد نظر به خروجی‌های مورد انتظار دست یابد.

دبیر شورای توسعه قرآنی شهرستان گرمی، ادامه داد: با هدف توسعه فرهنگ قرآنی، بانک اطلاعات قرآنی در شهرستان گرمی تهیه و تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

مجیدی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در استانی همانند دارالارشاد و دارالعرفان اردبیل که شایسته مهدویت و تمدن قرآنی است، برای تحقق اهداف معنوی و قرآنی از ظرفیت‌های شهرستانی بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام
captcha