توسعه مدارس امین روش مناسبی برای آموزش‌های علمی و دینی است
کد خبر: 3980440
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

توسعه مدارس امین روش مناسبی برای آموزش‌های علمی و دینی است

استاندار فارس توسعه مدارس امین را روش مناسبی برای آموزش‌های علمی و دینی توصیف و بر ضرورت پیمایش علمی نتایج فعالیت این مدارس تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 6 تیرماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به توسعه مدارس امین تصریح کرد: توسعه این مدارس روش مناسبی برای آموزش‌های علمی و دینی است و البته باید در یک پیمایش علمی نتایج این فعالیت‌ها سنجش شود.

وی با تأکید بر لزوم حمایت همه جانبه از اقشار فرهنگی گفت: رشد و توسعه کشور در گرو حمایت از این اقشار است و به همین دلیل لازم است تا  حمایت مادی و معنوی از معلمان انجام گیرد.

رحیمی افزود: عدم دغدغه فرهنگیان زمینه انتقال مناسب علم و دانش را به دانش‌آموزان فراهم می‌کند و در این راستا باید در کاهش مشکلات اقتصادی آنان برنامه‌ریزی کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را از جمله روش‌ها برای تأمین نیاز آموزشی عنوان کرد و گفت: افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و توسعه فضای آموزشی آن از جمله برنامه‌های ما بوده و در این راستا زمین لازم نیز تخصیص داده شده است.

رحیمی با ابراز خرسندی از اجرای طرح اهدای گوشی و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند افزود: اقدامی ارزشمند انجام گرفته که با حمایت‌های مردمی گسترش خواهد یافت.

وی در ادامه تأمین مسکن فرهنگیان را از جمله موضوعات مهم عنوان کرد و گفت: حمایت و تلاش همه جانبه وزارتخانه‌های متولی لازمه حل این مشکل است.

انتهای پیام
captcha