23 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن وزارت نیرو
کد خبر: 3980127
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

23 تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن وزارت نیرو

ثبت‌نام برای شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو در البرز از 25 خرداد آغاز شده است و علاقه‌مندان تا 23 تیرماه فرصت دارند برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

23تیرماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن وزارت نیرو

به گزارش ایکنا از البرز، شانزدهمین جشنواره سراسری قرآن و نماز ویژه فرزندان کارکنان وزارت نیرو در دو مقطع تحصیلی و در چهار رشته(قرائت، حفظ، مفاهیم و نماز) در دو مرحله استانی و کشوری به‌صورت غیرحضوری و در صورت قرار گرفتن در شرایط مساعد به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

مقطع اول شامل دوره ابتدایی(پنجم و ششم) و دوره اول متوسطه(هفتم، هشتم، نهم) و مقطع دوم شامل دوره دوم متوسطه(دهم، یازدهم، دوازدهم) است و فرزندان پرسنل شاغل اعم از رسمی، قراردادی، حجمی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

یادآور می‌شود، داوطلبان شركت در اين مسابقات تنها در يک رشته می‌توانند ثبت‌نام کنند. مسابقات قرائت تحقيق و حفظ ویژه پسران و دختران، اذان(ویژه پسران) از طريق فضای مجازی برگزار می‌شود و از هر رشته و هر مقطع در مرحله استانی فقط يک پسر و يک دختر البرزی برای مرحله کشوری انتخاب می‌شود.

مسابقات رشته مفاهيم و نماز نیز به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و سؤالات اين دو رشته در دو مرحله استانی و كشوری به‌صورت تستی و تشريحی طراحی شده است که دارای ضريب محاسبه و با محدوديت زمانی برگزار خواهد شد.

نفرات اول مرحله استانی در صورت کسب ۷۰ درصد امتياز آزمون امكان حضور در مرحله كشوری را خواهند داشت و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند تا 23 تیرماه به دفتر امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان البرز مراجعه کنند و یا با ورود به سامانه سحاب به نشانی http://sahab.moe.gov.ir در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات پنجم و ششم مردادماه سال جاری اعلام شده و مرحله کشوری نیز نیمه دوم شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha