مشارکت 74 دانش‌آموز فارس در مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3979840
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

مشارکت 74 دانش‌آموز فارس در مسابقات کشوری قرآن

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از شرکت 74 دانش‌آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت و نمازاستان فارس در سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 3 تیرماه گفت: 4 دانش‌آموز منتخب مسابقات قرآن، عترت و نمازاستان فارس در سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزان شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از اول تیرماه مقدماتی کشوری با ارسال آثار دانش‌آموزان منتخب به دبیرخانه مسابقات شروع می‌شود، افزود: پس از داوری مقدماتی از اواسط تیرماه تا اوایل مردادماه مرحله نهایی کشوری به صورت برخط و آنلاین و ارتباط تصویری زنده بین دانش‌آموزان راه یافته برگزار می‌شود.

بانشی همچنین گفت: تعداد 10 نفر از همکاران فرهنگی خانم و آقا منتخب استان فارس  نیز در ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور (در رشته‌های قرائت تحقیق، نهج‌البلاغه، روش تدریس احکام و حفظ 10 جزء و کل)  به میزبانی خراسان رضوی شرکت می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: این مسابقات نیز در مرحله مقدماتی کشوری با ارسال آثار همکاران بانو و آقا فرهنگی منتخب در حال داوری است که  14 لغایت 16 تیرماه مسابقات مرحله نهایی فرهنگیان نیز به صورت آنلاین و ارتباط زنده تصویری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و نظارت اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، مسابقات مقدماتی استانی در اکثر شهرستان‌ها و مناطق استان فارس به شیوه مجازی و نیمه حضوری و در برخی مناطق با رقابت دانش‌آموزان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی  برگزار شده است.

بانشی اظهار کرد: پس از آن دانش‌آموزان برتر به مرحله استانی معرفی و پس از داوری آثار ارسالی آن‌ها که به صورت لوح فشرده بود، تعداد 44 نفر در بخش آوایی و 30 نفر در بخش پژوهشی و در مجموع 74 نفر به عنوان نفرات برتر استان در مسابقات کشوری که به میزبانی استان سمنان و خراسان رضوی به شیوه مجازی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha