«لبخندی به رنگ شهادت» روایتی از شهید عباس دانشگر
کد خبر: 3979839
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

«لبخندی به رنگ شهادت» روایتی از شهید عباس دانشگر

کتاب «لبخندی به رنگ شهادت» زندگی‌نامه و خاطرات شهید مدافع حرم، «عباس دانشگر» است که به کوشش مومن دانشگر و محسن حسن‌زاده و در ۲۷ فصل نگاشته شده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

به گزارش ایکنا، میزان نوشت: کتاب «لبخندی به رنگ شهادت» زندگی‌نامه و خاطرات شهید مدافع حرم، «عباس دانشگر» است که به کوشش مومن دانشگر و محسن حسن‌زاده و در ۲۷ فصل نگاشته شده و در انتهای کتاب در بخش تصاویر، عکس‌هایی از مقاطع مختلف زندگی شهید دانشگر آمده‌است.

«روح انسان در سایه محبت و مهرورزی شکوفا می‌شود و جوانی فصل زیبای زندگی و مظهر عشق و بندگی است. جوان، جلوه زیبا و صحیفه‌ای از کلمات پاک خداوند است. قلب پاک و بی‌آلایش جوان، دریچه‌ای گشوده به ملکوت است. برای رسیدن به کوی معنویت و عشق، یکی از راه‌ها، دوستی با شهداست. جوانان می‌توانند با بهره جستن از بینش و منش شهدا به وادی پاکی و ایمان قدم بگذارند.»

در بخش دیگری از این متن می‌خوانیم: «چه زیباست که با شهدا دوست و رفیق باشیم و در فراز و نشیب زندگی از آن‌ها یاد کنیم و به آن‌ها متوسل شویم تا شهدا همواره از ما دستگیری کنند؛ چراکه آنان همچون چراغی فروزان مسیر کمال را به انسان نشان می‌دهند. با شهادت خود کمال انسان را با زیباترین وجه، در برگ‌های زرین تاریخ به تصویر می‌کشند.»

انتهای پیام
captcha