اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس انتخاب شدند
کد خبر: 3979823
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس انتخاب شدند

در دومین دوره انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس اعضای جدید این هیئت شامل 5 نفر اعضای اصلی، 3 نفر بازرس و 3 نفر علی‌البدل انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایکنا از فارس، بعد از کش و قوس چند ماهه که به دلیل وضعیت حاد شیوع کرونا دومین دوره انتخابات هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی در استان فارس به تعویق می‌افتاد، سرانجام امروز، 3 تیرماه این انتخابات با حضور اعضای اتحادیه و نمایندگانی از وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی و اتحادیه کشوری در شیراز برگزار شد.

احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: در این انتخابات 5 نفر با کسب حداکثر آرا به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان فارس انتخاب شدند که شامل جمال پارسا، محمدحسین اسلامی، نجمه پاداش نیک، خدابخش سجادی و سیده مریم میرزاده بودند.

وی با بیان اینکه 3 نفر به عنوان بازرس و 3 نفر هم به عنوان علی البدل انتخاب شدند، افزود: بازرسین انتخابی شامل مریم بنانی، رضوان سهرابی، راضیه حیدری و اعضای علی البدل هم محمدحسین سلیمی، اعظم جاوید و جهان بخش صالحی بودند.

نداف یادآور شد: این انتخابات با حضور صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ اسماعیلی، مسئول آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد؛ سجادی، نماینده اتحادیه کشوری و امیری از سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس اظهار کرد: در این مراسم همچنین اسلامی مدیرعامل اتحادیه اول تشکل‌های قرآنی فارس به ارائه گزارشی از عملکرد سه ساله این اتحادیه پرداخت و سپس اسماعیلی نکاتی درباره مسائل آموزشی مؤسسات بیان کرد.  

انتهای پیام
captcha