پیام تسلیت رییس جهاددانشگاهی برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا
کد خبر: 3979762
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی منتشر شد؛

پیام تسلیت رییس جهاددانشگاهی برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا

رییس جهاددانشگاهی با صدور پیامی درگذشت خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در آذربایجان غربی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رییس جهاددانشگاهی برای درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنابه گزارش ایکنا؛ در پیام تسلیت دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
با کمال تأسف باخبر شدیم خانم مهشاد کریمی همکار عزیزمان در خبرگزاری ایسنا در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی به لقاءالله پیوست.

درگذشت این عزیز را به خانواده محترمشان و همکاران گرامی ایسنا تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی صبر برای آنها, آمرزش و علو درجات آن مرحومه را از خدای متعال مسئلت داریم.

همچنین در این حادثه ناگوار خانم ریحانه یاسینی از خبرنگاران ارجمند خبرگزاری ایرنا نیز جان خود را از دست‌داده‌اند که جامعه رسانه‌ای کشور را در غم و اندوهی فراوان فرو برد، برای آن عزیز ازدست‌رفته نیز رحمت پروردگار، برای بازماندگان صبر و بردباری و مصدومان این حادثه سلامتی و شفا عاجل خواستاریم.

یادآور می‌شود، پیش از این در سانحه‌ سقوط هواپیمای سی 130 ارتش در سال 1384 نیز دو تن از خبرنگاران ایسنا به مقام شهادت نائل آمده‌اند.

انتهای پیام
captcha