مدیر جدید نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس معارفه شد
کد خبر: 3979716
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

مدیر جدید نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس معارفه شد

طی مراسمی از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان قدردانی و حجت‌الاسلام عادل حاجی‌پور به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس معارفه شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همایش ائمه جمعه فارس همراه با مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه این استان امروز، 2 تیرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان قدردانی و حجت‌الاسلام عادل حاجی‌پور به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس معارفه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در این مراسم به بیان ارائه گزارش عملکرد 10 ساله‌اش در این نهاد پرداخت و گفت: طی این مدت 20 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و ساز مصلاها جذب شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶ نهاد نماز جمعه جدید در این ۱۰ سال در استان فارس ایجاد شده است، افزود: ۶ مصلا به مرحله بهره‌برداری رسیده که البته نیاز به تکمیل دارد. تکریم ائمه جمعه پیشکسوت و تشویق ائمه جمعه جوان در این ۱۰ سال مورد توجه بوده است.

ملک‌مکان همچنین گفت: اجرای طرح مواسات درون تشکیلاتی برای نخستین بار، قرار دادن بخش اختصاصی خبر به نماز جمعه؛ برگزاری همایش‌های استانی و شهرستانی و غیره از جمله اقدامات انجام شده است.

آیت‌الله بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با بیان اینکه نبوت و رسالت برای داشتن قدم صدق و سابقه خوب نزد خداوند است، گفت: برای رسیدن به دنیا و آخرت باید اهل تقوا بود و خدایی باشیم.

وی افزود: حجت‌الاسلام ملک‌مکان همیشه خود را خادم ائمه جمعه می‌دانست و از قدم و لسان صدق برخوردار بود و اکنون نیز خروجشان مصداق آیه مخرج صدق است.

انتهای پیام
captcha