جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در همدان تمدید شد / دریافت 300 اثر
کد خبر: 3979544
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در همدان تمدید شد / دریافت 300 اثر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از تمدید مجدد جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تا پایان خردادماه در همدان خبر داد.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در همدان تمدید شد / دریافت 300 اثربهناز ضرابی‌زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در همدان خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا دهم تیرماه به آدرس www.kanoonfest.ir ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 300 اثر در این جشنواره دریافت شده است، اظهار کرد: محورهای موضوعی این جشنواره شامل «امیدها و آرزوها»، «شادی‌ها و غم‌ها» و «ایثار و از خودگذشتگی» است که بخش سوم شامل موضوعات «جهاد و مقاومت» در عرصه‌های مختلف زندگی از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای و مدافعان سلامت است.

ضرابی‌زاده با بیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد، افزود: در سال جاری علاوه بر بخش‌های صحنه‌ای، قصه‌گویی، بخش ۹۰ ثانیه‌ای و بخش پادکست بخش علمی مقاله نیز به بخش‌های ذکر شده اضافه شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری پویش «من قصه‌گو هستم» خبر داد و گفت: در این پویش روزانه 90 نفر از همکاران و مربیان کانون قصه‌های خود را در فضای مجازی اسکای روم حاضر و قصه‌های خود را مورد تحلیل قرار می‌دادند، این پویش سطح قصه‌گوهای همدانی را برای حضور در این جشنواره ارتقا می‌دهد.

ضرابی زاده تأکید کرد: در همدان قصه‌گوهای خوبی با روایت‌های جالب و تأثیرگذاری وجود دارد که به همین دلیل حضور ایشان در این جشنواره برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چراکه حضور این قصه‌گوها افتخاری برای فرهنگ استان محسوب می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت آثار قابل توجه است، گفت: اختتامیه جشنواره در آذرماه و شب یلدا در صورت مساعد بودن شرایط کشور از منظر شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha