انصارالله مسدود شدن شبکه‌های ماهواره‌ای محور مقاومت را محکوم کرد
کد خبر: 3979494
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۲

انصارالله مسدود شدن شبکه‌های ماهواره‌ای محور مقاومت را محکوم کرد

عضو شورای عالی سیاسی یمن اقدام آمریکا در مسدود کردن دسترسی برخی شبکه‌های ماهواره‌ای محور مقاومت را محکوم و تأکید کرد: این امر بیانگر تأثیرگذاری شبکه‌هایی چون المسیره، پرس تی وی و العالم است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، محمدعلی الحوثی سه‌شنبه شب، اول خرداد در رشته توئیتی ضمن محکومیت مسدود شدن شبکه‌های ماهواره‌ای محور مقاومت از سوی وزارت دادگستری آمریکا، نوشت: فعالیت این شبکه‌ها رژیم‌ها را به وحشت انداخته است، هر چند که آنها داعیه‌دار آزادی بیان هستند.

  • بیشتر بخوانید:

وی افزود: مسدود کردن دسترسی این شبکه‌ها، نقاب از چهره دمکراسی و شعارهای آن برداشت. آمریکا به مفهوم تقابل همه جانبه عمل می‌کند، حتی اگر با بستن سایت‌ها باشد.
انصارالله شبکه تلویزیونی المسیره را ساعاتی پس از آنکه توسط وزارت دادگستری آمریکا بسته شد، بار دیگر از طریق لینکی جدید راه‌اندازی کرد.
شبکه المسیره یمن همچنین در بیانیه‌ای اقدام دولت آمریکا در مسدود کردن وب‌سایت المسیره بدون هیچ توجیهی یا اطلاع قبلی را محکوم و تأکید کرد: المسیره با یاری خداوند رسالت والای خود را پی خواهد گرفت و به هر نحوی در برابر راهزنی آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ملت یمن مقابله خواهد کرد.
وزارت دادگستری آمریکا ۳۳ وب‌سایت مورد استفاده «اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی ایران» و سه وب‌سایت گروه «کتائب حزب الله» را با ادعای نقض تحریم‌های این کشور توقیف کرده است.
گزارش خبرگزاری العراق نت حاکی است: وزارت دادگستری آمریکا شامگاه سه‌شنبه در ادامه اقدام خود در مسدود کردن رسانه‌های محور مقاومت به مسدود کردن برخی سایت‌های شیعی از جمله شبکه کربلاء وابسته به حرم امام حسین(ع)، سه وب‌سایت گردان‌های حزب‌الله عراق، فرات‌نیوز وابسته به سیدعمار الحکیم و جریان حکمت ملی عراق و كانال ماهواره‌ای النعیم وابسته به آیت‌الله محمد یعقوبی، از مراجع تقلید عراق را نیز اقدام کرده است.

دولت آمریكا همچنین وب‌سایت‌های شبکه‌های ماهواره‌ای آسیا وابسته به كنگره ملی عراق و كانال ماهواره آفاق متعلق به حزب دعوت اسلامی عراق را نیز مسدود کرد.

بر اساس این گزارش، سایت العالم به همراه چند سایت خبری متعلق به ایران از جمله پرس تی وی و الکوثر نیز از سوی دولت آمریکا توقیف و مسدود اعلام شد.

انتهای پیام
captcha