موزه انقلاب میزبان کارگاه‌‌های آموزش داستان‌نویسی و تاریخ شفاهی انقلاب
کد خبر: 3979442
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
اشتری به ایکنا خبر داد؛

موزه انقلاب میزبان کارگاه‌‌های آموزش داستان‌نویسی و تاریخ شفاهی انقلاب

معاون آموزش و پژوهش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از برگزاری دوره‌های آموزش داستان‌‎نویسی دفاع مقدس و نگارش تاریخ شفاهی انقلاب خبر داد.

موزه انقلاب میزبان کارگاه‌‌های آموزش داستان‌نویسی و تاریخ شفاهی انقلابحسن اشتری، معاون آموزش و پژوهش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با ایکنا گفت: کارگاه پیشرفته داستان‌نویسی با حضور استاد ابوالفضل درخشنده، محقق و مدرس ادبیات داستانی با موضوع دفاع مقدس در سه ترم فشرده برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان و پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده آن‌ها با تخفیف ویژه ۱۵ درصد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به موزه انقلاب اسلامی یا از طریق سایت موزه اقدام به ثبت‌نام در این دوره‌ها کنند.

اشتری ادامه داد: دوره آموزش کاربردی نگارش تاریخ شفاهی نیز با موضوع انقلاب اسلامی با حضور اساتید مجرب نظیر مرتضی سرهنگی، مرتضی قاضی و محمدحسن روزی‌طلب برگزار خواهد شد. این دوره نیز به صورت کوتاه‌مدت و فشرده بوده و امکان شرکت حضوری و مجازی وجود دارد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به واحد تاریخ شفاهی موزه انقلاب اسلامی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

یادآور می‌شود، شماره‌های ۸۸۶۵۷۰۲۰ و ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی‌های ۸۶۰ و ۸۶۳ برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار مخاطبان است یا از طریق مراجعه حضوری به موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha