مردم‌داری؛ از وظایف اصلی پلیس جامعه اسلامی
کد خبر: 3979420
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

مردم‌داری؛ از وظایف اصلی پلیس جامعه اسلامی

جانشین فرمانده انتظامی فارس، مردم‌داری را یکی از وظایف اصلی پلیس در جامعه اسلامی دانست و از کارکنان نیروی انتظامی خواست تا به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش ایکنا از فارس، یوسف ملک‌زاده، جانشین فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، اول تیرماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور شیراز گفت: یکی از وظایف اصلی پلیس در جامعه اسلامی، مردم‌داری است و کارکنان نیروی انتظامی باید به صورت ویژه این موضوع را مد نظر داشته باشند.

وی بیان کرد: همه ما نسبت به جایگاه و مسئولیتی که داریم، باید جوابگو بوده و در راستای انجام مأموریت و وظایف خود با مردم رفتار و برخورد مناسبی داشته باشیم.

ملک‌زاده، پلیس راهور را یکی از قسمت‌های مهم و حساس در نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: با توجه به نوع مأموریت‌های کارکنان پلیس راهور که به صورت‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند، اخلاق و رفتار خوب در مواجهه با شهروندان بسیار مورد تأکید است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس، کسب رضایت‌مندی مردم را یکی از اهداف نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: مجموعه کارکنان نیروی انتظامی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی در پایان از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه پلیس راهور شهرستان شیراز درمسیر انجام وظیفه و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در پایان این مراسم، طی حکمی حمید کریمی به عنوان رئیس پلیس راهور شیراز معرفی و منصوب و از تلاش‌های صادق سلیمی در مدت زمان تصدی گری این پُست با اهدا لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha