دیدار مقامات کشوری و لشکری با رئیس‌جمهور منتخب کشور
کد خبر: 3979414
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
صبح امروز انجام شد؛

دیدار مقامات کشوری و لشکری با رئیس‌جمهور منتخب کشور

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر دفاع و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز با حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی دیدار کردند.

به گزارش ایکنا، حجت‎‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، صبح امروز، سه شنبه اول تیرماه، با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.

وی در این دیدار با تبریک پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، برای وی و دولت آینده آرزوی موفقیت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس دفتر مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، نیز صبح امروز، سه‌‎شنبه اول تیر، با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار کرد.

وی در این دیدار با تبریک پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، برای ایشان و همکارانش در دولت سیزدهم آرزوی موفقیت کرد.

دیدار اسحاق جهانگیری با رئیس‌جمهور منتخب کشور

حجت‌الاسلام رئیسی نیز در این دیدار از ابراز تبریک معاون اول رئیس جمهور تقدیر کرد.

در ادامه این دیدارها سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزیر دفاع و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی کشور صبح امروز، سه‎شنبه اول تیرماه، با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

فرماندهان ارشد نظامی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی آیت‎الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بر آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت جدید و ارتقاء توانمندی‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و شکل‌گیری ایران قوی تأکید کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با به کارگیری همه توانمندی‌های موجود در کشور، شرایطی بهتر از گذشته در انتظار مردم ایران باشد.

گفتنی است پیش از این نیز فرمانده کل سپاه پاسداران و اعضای شورای فرماندهی سپاه و همچنین فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو در دیدارهای جداگانه با حضور در دفتر آیت الله رئیسی، انتخاب وی را تبریک گفتند.

انتهای پیام
captcha