۳ تیر؛ زمان برگزاری انتخابات اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس
کد خبر: 3979213
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸

۳ تیر؛ زمان برگزاری انتخابات اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس

دومین دوره انتخابات اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی استان فارس پنج‌شنبه، 3 تیرماه در سالن اداره ارشاد شهرستان شیراز برگزار خواهد شد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مجمع عمومی و دومین دوره انتخابات هیئت مدیره این اتحادیه خبر داد و گفت: این مراسم در روز پنج‌شنبه، 3 تیرماه جاری در سالن اداره ارشاد شهرستان شیراز برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این انتخابات را ساعت 9 تا 11 صبح اعلام کرد و افزود: در این مجمع عمومی باید 83 مؤسسه و تشکل قرآنی عضو اتحادیه حضور پیدا کنند و طبق اساسنامه اتحادیه استان اگر جمعیت نصف به علاوه یک در مجمع عمومی حضور یابند، این مجمع رسمیت دارد و انتخابات برگزار خواهد شد.

اسلامی یادآور شد: انتخابات مذکور با حضور نمایندگانی از وزارت ارشاد، اتحادیه تشکل‌های قرآنی کشور و مسئولان امور قرآنی ادارات کل ارشاد و تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه متقاضیان كاندیداتوری در این انتخابات طی روزهای ۲۳ تا ۲۸ اسفندماه سال گذشته ثبت‌ نام كردند، گفت: در بازه زمانی مذكور، ۱۶ نفر از اعضای مؤسسات و تشكل‌های قرآنی استان برای این انتخابات ثبت‌ نام كرده بودند كه از این تعداد ۱۵ نفر تأیید شدند و تنها یک نفر به دلیل ناقص بودن پرونده ثبت‌ نامی تأیید نشد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس اظهار کرد: از ۱۵ نفر تأیید شده ۱۳ نفر برای هیئت مدیره و سه نفر برای بازرسی تأیید شده‌اند كه به‌عنوان كاندید در این انتخابات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha