اعلام نتایج نهایی انتخابات شورای شهر شیراز
کد خبر: 3979210
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹

اعلام نتایج نهایی انتخابات شورای شهر شیراز

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز بعد از گذشت سه روز از برگزاری انتخابات، نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شورای شهر شیراز را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، محمدرضا امیری، فرماندار شیراز عصر دوشنبه، 31 خردادماه در جمع خبرنگاران به تشریح نتایج نهایی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز پرداخت و گفت: 13 نفر به عنوان اعضای اصلی به این دوره از شورای شهر راه پیدا کردند.

وی افزود: محمدتقی تذروی با ۴۷ هزار و ۷۷۹۰ رای، سیدابراهیم حسینی با ۳۹ هزار ۸۱۳ رأی، مهدی طاهری با ۳۸ هزار و ۱۶۶ رأی، غلامعلی ترابی با ۳۷ هزار و ۴۷۷ رأی، سیداحسان اصنافی با ۳۵ هزار و ۶۱۶ رأی، محمدحسن اسدی با ۳۳ هزار و ۲۸۲ رای، علیرضا اسکندری با ۳۲ هزار و ۱۸۴ رأی، رضا محمدیان با۳۰ هزار و ۲۴۸ رأی، مهدی نصیری قره‌قانی با ۳۰ هزار و ۹۳ رأی، علی‌اکبر سلطانی با ۲۶ هزار و ۱۴۷ رأی، محمد فرخ‌زاده با ۲۴ هزار و ۵۵۳ رأی، مسعود زارعی با ۲۳ هزار و ۳۶ رأی و افسانه خواست خدایی با۲۲ هزار و ۸۱۲ رأی، نفرات حائز بیشترین آرا در ششمین دوره انتخابات شورای شیراز هستند.

امیری ادامه داد: همچنین سیده‌مریم حسینی ۲۲ هزار و ۵۱۴ با رای، محمدرضا هاجری با ۲۱ هزار و ۴۳۲ رأی، مصطفی کیانی رحیمی با ۲۱ هزار و ۱۹۲، غلامحسن اسکندری با ۲۰ هزار و ۹۱۲ رای، ابراهیم کمالی دشت ارژنه با ۲۰ هزار و ۸۸۹ رأی، محمودرضا طالبان با ۱۸ هزار و ۱۲۱ رأی، محمود صفایی ۱۷ هزار و ۸۲۴ با رأی و سعیده قادری با ۱۵ هزار و ۲۸۰ نیز اعضای علی‌البدل این دوره از شورای شهر شیراز هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در پاسخ به انتقاد خبرنگاران در خصوص اعلام دیر زمان نتایج نهایی و عدم پاسخگویی به اهالی رسانه گفت: از وضعیتی که پیش آمده ناراحت هستم البته دنبال توجیه هم نیستم.

وی با تأکید بر اینکه تأخیر در آغاز فرآیند انتخابات در شیراز با گلایه مردم و رسانه‌ها به هم مرتبط است، گفت: صادقانه با مردم و رسانه‌ها صحبت کرده‌ام و هیچ پشت صحنه‌ای در انتخابات وجود نداشت و اگر هم وجود داشت، بنده هم تحت تأثیر فشارها قرار بگیریم.

فرماندار شیراز با بیان اینکه آنچه که امروز اعلام می‌شود،  واقعیات موجود است، گفت: با برگزاری انتخابات برداشت ما این بود که کمتر از نیم ساعت اطلاعات به مردم داده می‌شود اما ایجاد مشکل در شبکه در زمان ابتدای رأی گیری این برداشت ذهنی را مخدوش کرد.

انتهای پیام
captcha