رقابت قرآنی خانواده‌های تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد
کد خبر: 3979207
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸

رقابت قرآنی خانواده‌های تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد

مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن كریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ویژه فرزندان و خانواده‌‌های كاركنان در تیپ ۳۷ زرهی شیراز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام دهه کرامت و با رعایت دقیق نكات و پروتكل‌های بهداشتی، مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه فرزندان و خانواده‌های کارکنان عصر دوشنبه، 31 خردادماه در تیپ ۳۷ زرهی شیراز برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که در خانه فرهنگ کوی سازمانی شهید صیاد شیرازی تیپ برگزار شد، حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۳۷ زرهی طی سخنانی با تبریک دهه کرامت به فضایل و برکات توجه و انس با قرآن اشاره كرد و گفت: همه ما معتقد به قرآن هستیم و ایمان داریم قرآن استوارترین و محکم‌ترین کتاب هدایت برای جامعه بشری است اما این انس با قرآن، حفظ قرآن، عمل به قرآن و توجه به مبانی و مفاهیم قرآنی یک توفیق استثنایی است که شامل افراد خاصی مانند شما می‌شود.

وی افزود: انس با کلام وحی یکی از آثار دنیوی نجات از فتنه‌هاست و كسانی می‌توانند از این فتنه‌ها عبور کنند که انس با قرآن داشته و پایبند به اعتقاداتشان باشند. انس با قرآن آثار بسیارمطلوب و شایسته و با فضیلتی دارد که هم در دنیا و هم در آخرت شامل انسان می‌شود.

یادآور می‌شود، این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت به روش تحقیق در بخش آقایان و ترتیل در بخش بانوان، حفظ یک ، سه، پنج، ده، پانزده، بیست، بیست و پنج و حفظ کل و مفاهیم از جزء بیست و یکم تفسیر نمونه آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی برگزار و نفرات برتر به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه یافتند.

انتهای پیام
captcha