امواج ارادت رادیو ایران به امام هشتم (ع)
کد خبر: 3979085
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

امواج ارادت رادیو ایران به امام هشتم (ع)

در سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) رنگ و بوی برنامه های رادیو ایران موج ارادت به امام هشتم را دارد.

موج ارادت به امام هشتم (ع) از رادیو ایرانبه گزارش ایکنا در سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) رنگ و بوی برنامه های رادیو ایران موج ارادت به امام هشتم را دارد.

در دهه کرامت بیشتر برنامه‌های این شبکه رادیویی مثل «سلام صبح بخیر»، «خانه و خانواده»، « به افق آفتاب» و «ایرانشهر» به این موضوع پرداختند و رادیو ایران در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) ویژه برنامه های«با کریمان» ، «چوب خند» و «به افق نور» را تقدیم می کند.

ویژه برنامه «با کریمان» با موضوع کرامت های انسانی با نگاه به آیات قرآن و معصومین از شنبه 29 خرداد ساعت 22:45 پخش می شود.

«چوب خند» ویژه برنامه طنزی است که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرح ساعت 23:05 روز دوشنبه 31 خرداد از رادیو ایران پخش می شود.

«به افق نور» روز سه شنبه همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام محمدتقی مبشری به بحث های تاریخی مربوط به ولادت امام رضا (ع) می پردازد و همچنین حجت الاسلام پویا به آیات قرآنی مرتبط با موضوع می پردازد. «به افق نور» این هفته به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی و اجرای حامد نجم الهدی از شنبه تا جمعه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می‌شود.


همچنین برنامه «ایرانشهر» روز سه شنبه اول تیر با موضوع شادی، با ایجاد فضای شاد و مفرحی به این میلاد پرشکوه می‌پردازد. «ایرانشهر» این هفته به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای استاد کمال همنشین و مهرناز فقیهی بعد از خبر ساعت 19:00 از رادیو ایران تقدیم می شود.

انتهای پیام
captcha