تجلیل سپاه فجر از حماسه‌آفرینی ایرانیان در انتخابات
کد خبر: 3978619
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

تجلیل سپاه فجر از حماسه‌آفرینی ایرانیان در انتخابات

سپاه فجر فارس طی پیامی از حماسه‌آفرینی ملت ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، در پی حضور حماسی ملت ایران در در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، سپاه فجر فارس پیام قدردانی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«ملت ایران بار دیگر همهٔ تلخ کامی‌ها را به حاشیه برد و روز 28 خرداد را به روزی ماندگار و به جشن ملی خود تبدیل نمود.

ملت ایران اراده الهی خود در تداوم مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را با عبور از دروغگویان و فریبکاران مبلغ «نروید؛ نمی‌رویم» حاکم نمودند و تحلیل صحیح و شناخت حقیقت را به دشمنان اسلام و ایران و مردم‌سالاری دینی آموختند.

ملت ایران روشن ساختند که حساب «دولت و امر معیشت» را با «سرنوشت انقلاب خویش» پیوند نمی‌زنند و عقلانیت انقلابی برساخته از تفکر اسلام ناب و راهبرد های درخشان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را به منصه ظهور رساندند.

ملت بزرگ ایران تمام خطوط خبری و دروغ پراکنی دشمنان را یک‌جا سوزاندند و صداقت و وفاداری خود به میراث شهیدان را به رخ جهانیان کشیدند.

ملت عزیز ایران، درودتان باد، سرافراز باشید که مایه آبرو و افتخار اسلام و ایران شدید.

سپاه فجر استان فارس این اقدام درخشان، انقلابی، الهی، مردمی و عقلانی ملت بزرگ ایران به‌ویژه ملت شهیدپرور فارس را ارج نهاده و آرزوی توفیقات بیشتر را در صراط رسیدن به قله‌های افتخار در مسیر اهداف انقلاب اسلامی از خدای متعال برای آحاد ملت ایرانیان سرافراز و مؤمن مسئلت می‌نماید».

انتهای پیام
captcha