تجلی شور همدلی در فارس / پایان رقابت‌ها، رفاقت باشد
کد خبر: 3978580
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

تجلی شور همدلی در فارس / پایان رقابت‌ها، رفاقت باشد

همزمان با سراسر کشور، تجلی شور همدلی دیگر در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان فارس رقم خورد.

به گزارش ایکنا از فارس، روز گذشته و همزمان با سراسر کشور، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در استان فارس برگزار شد که در آن شاهد شور همدلی گسترده مردم این خطه بودیم.

باز هم مردم متدین و ولایت‌مدار استان فارس با لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب، راه امام و شهدا را با حضور پرشور در انتخابات تداوم بخشیدند تا ثابت کنند همچنان بر سر عهد و پیمانی که از روز اول با این انقلاب بستند، هستند.

علاقه‌مندان به نظام و انقلاب اسلامی، از ساعات نخست روز گذشته در حوزه‌های رأی‌گیری حضور یافتند و گرچه برخی از شعب با تأخیر یکی دو ساعته شروع به فعالیت کردند، اما هرچه بود، حماسه حضوری از مردم همیشه در صحنه خلق شد.

این ملت که در تشییع سردار دل‌ها، شهید سلیمانی حماسه حضوری گسترده از خود نشان داده و با تمام وجود عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس شهدای وطن نشان دادند، با حضور گسترده در انتخابات باز هم تأکید کردند که پیرو راه و مکتب شهید سلیمانی هستند و خواهند بود.

انتخابات و رقابت‌ها تمام شد و نتیجه آن هر چیزی که باشد خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است که دوست ندارند، ایران و ایرانی روی خوشی از زندگی ببیند و تمام تلاش‌های خود را برای فشار حداکثری و تحریم بر روی این ملت انجام دادند تا آنان را از پای درآوردند، اما به حول و قوه خداوند باز هم موفق نشدند.

قطعاً این حضور جای تبریک به تمام ملت ایران با هر سلیقه و ذائقه و مکتب و مسلکی دارد، گرچه مشکلات زیادی وجود دارد اما تنها در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولان است که می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

نکته بسیار مهمی که باید در پایان انتخابات بدان توجه داشته باشیم این است که رقابت‌ها باید تبدیل به رفاقت شود و همه ملت با یکدیگر متحد شده و اجازه ایجاد تفرقه و دودستگی داده نشود. ملت ایران علی‌رغم تمام مشکلات باز هم حماسه حضور آفریدند و در مقابل هم مسئولان باید قدر این ملت دانسته و خدمت به آنان را نه تنها در حد شعار بلکه در عمل سرلوحه تمام فعالیت‌های خویش قرار دهند.

کلام آخر اینکه برای موفقیت دولت جدید همدل و همگام شویم تا بتوانیم علاوه بر رفع مشکلات به‌ویژه مشکلات معیشتی مردم، شاهد تحقق دولت اسلامی که لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی است، در آینده نه چندان دور باشیم.

انتهای پیام
captcha