امکان دستکاری در آرا محقق نمی‌شود
کد خبر: 3978381
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳

امکان دستکاری در آرا محقق نمی‌شود

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فارس با اشاره به تمهیدات اندیشیده برای تأمین سلامت انتخابات گفت: با وجود نظارت قوی شورای نگهبان و حضور سه تا پنج نماینده در هر حوزه رأی‌گیری، امکان تقلب و دست‌کاری در آرا محقق نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عباس‌زاده، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فارس امروز، 28 خردادماه در حاشیه روند اخذ رأی در شیراز به اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش زیادی می‌کند تا حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد اما بحمد الهی با حضور گسترده مردم حماسه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

وی به تمهیدات اندیشیده شده برای نظارت بر روند انتخابات اشاره کرد و افزود: در آغاز روند رأی‌گیری صندوق اخذ رای پلمب شده و تنها برای شمارش آرا صندوق باز می‌شود.

عباس‌زاده تصریح کرد: با وجود نظارت قوی شورای نگهبان و حضور سه تا پنج نماینده در هر حوزه رأی‌گیری، امکان تقلب و دست‌کاری در آرا محقق نمی‌شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات فارس یادآور شد: طبق بازرسی‌های انجام شده، متاسفانه روند کار در اوایل ساعات مقرر شده به گونه‌ای بوده که تجمیع تا تحویل صندوق‌ها طولانی شد لذا برخی از شعبه‌ها تاخیر داشتند که  هرچه سریع تر در حال برطرف شدن است.

وی ادامه داد: صندوق اخذ رای ابتدا صبح به وسیله ناظرین شورای نگهبان در حوزه رای گیری بررسی شد و پس از اطمینان از خالی بودن صندوق، صورت جلسه نوشته شده و در سامانه وزارت کشور ثبت می‌شود.

انتهای پیام
captcha