حماسه الفت و همدلی را رقم زنیم
کد خبر: 3978374
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

حماسه الفت و همدلی را رقم زنیم

خطیب جمعه کامفیروز با بیان اینکه امروز مردم حماسه حضور در انتخابات رقم زدند، گفت: از فردا باید همه دست در دست هم حماسه الفت و همدلی را به پا کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده، خطیب جمعه کامفیروز امروز، 28 خردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تشکر از مردم شریف کامفیروز به جهت حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی گفت: امروز حماسه حضور را رقم زدید و به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای لبیک گفتید و از فردا باید همه دست در دست هم حماسه الفت و همدلی را به پا کنیم.

وی افزود: از فردا دیگر اصولگرا و اصلاح طلب، مسلمان و غیر مسلمان، شیعه و سنی معنا ندارد و تنها چیزی معنا پیدا می‌کند ایرانی بودن ماست. همه ما باید برای آبادانی این کشور کدورت و رقابت را کنار گذاشته و با هم‌افزایی، پشتیبانی، حمایت، انتقاد سازنده و مسئولیت‌پذیری به آباد شدن کشور خود کمک کنیم.

امام‌جمعه کامفیروز تصریح کرد: بدخواهان ایران همواره در پی ایجاد تفرقه، دوقطبی سازی جامعه و به وجود آمدن شکاف بین سلایق و افکار مختلف جامعه هستند لذا ما باید با هوشیاری این حیله و مکر آن‌ها را خنثی کرده و آن‌ها را در نیل اهداف پلیدشان ناکام کنیم.

وی در ادامه کتاب به نامزدهای که در مناظرات شرکت کردند، گفت: دیگر هرچه که بود، تمام شد. هر صحبتی را که در رسانه ملی و در مقابل دیدگان ۸۵ میلیون ایرانی بیان کردید تمام شد. حالا نوبت آن است که در خلوت خویش به مصداق امتثال امر امام معصوم به حاسبوا قبل ان تحاسبوا عمل کرده و حرف‌های خود را مرور کنند. ببینید چقدر از آن‌ها را برای رضای خدا و صلاح مملکت و ملت خویش بیان کردید و چقدر از آن ها را صرفاً برای تخریب رقیب خود و جلب رأی مردم. آیا چند برگه رای بیشتر ارزش آن را داشت که به ناحق آبروی مومنی را برده و به او تهمت بزنید.

تقی‌زاده همچنین خطاب به هواداران نامزدها نیز گفت: بنگرید که چه دادید و چه گرفتید. آیا برای آباد شدن دنیای نامزد مورد علاقه خود، دین خویش را زیر پا گذاشتید، حق‌الناس کردید، تهمت، غیبت و افترا مرتکب شدید یا اینکه در جهت اعتلا و پیشرفت کشور و رای آوردن شخصی که به این ملت خدمت کند، برای رضای خدا به تبلیغ پرداختید و مردم را هدایت کردید.

امام‌جمعه کامفیروز بیان کرد: به هر صورت جای فکر و تأمل دارد تا کسانی که مرتکب خطا شدند در صدد استغفار و جبران برآیند و کسانی که به خوبی عمل کردند، شکر خدای را گذارند.

انتهای پیام
captcha