راه‌اندازی رأی‌گیری آفلاین در برخی از شعب شیراز
کد خبر: 3978354
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹

راه‌اندازی رأی‌گیری آفلاین در برخی از شعب شیراز

طبق اعلام رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز شعبی که در ساعات ابتدایی موفق به شروع رأی‌گیری نشدند بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی به صورت آفلاین و دستی فرآیند رأی‌گیری را آغاز کردند.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی، اخبار و مستندسازی ستاد انتخابات شهرستان شیراز، محمدرضا امیری، فرماندار شیراز امروز، 28 خردادماه با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان گفت: شعبی که در ساعات ابتدایی موفق به شروع رأی‌گیری نشدند بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی به صورت آفلاین و دستی فرآیند رأی‌گیری را آغاز کردند.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم در شعب اخذ رأی و تمامی عوامل اجرایی تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم در شعب اخذ رأی جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، بیش از 92 درصد شعب به صورت الکترونیک فعال هستند و کاربران IT و نمایندگان فرماندار در شعب تلاش می‌کنند تا نقص سیستم را برطرف و پس از رفع به صورت الکترونیک کار اخذ رأی را پیگیری کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز اظهار کرد: پس از برقراری ارتباط و رفع نواقص اطلاعات اخذ شده در سیستم‌ها ثبت خواهد شد که مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور است.

فرماندار شهرستان شیراز تأکید کرد: رأی‌دهندگان در زمان حضور در محل اخذ رای شناسنامه و کد ملی را با خود به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha