حفظ سلامت؛ اولویت نخست در انتخابات
کد خبر: 3978352
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

حفظ سلامت؛ اولویت نخست در انتخابات

معاون استاندار فارس اولویت نخست تمام فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را حفظ سلامت مردم برشمرد و گفت: از ابتدا تمهیدات لازم برای تقویت مشارکت و سلامت اجتماعی مردم در انتخابات اندیشیده شده است.

به گزارش ایکنا از فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، معاون استاندار فارس امروز، 28 خردادماه در حاشیه شعبه اخذ رأی مستقر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با اشاره به تدابیر پیش‌بینی شده برای حفظ سلامت مردم در شرایط شیوع کرونا در هنگام اخذ رأی گفت: از ابتدا تمهیدات لازم برای تقویت مشارکت و سلامت اجتماعی مردم در انتخابات اندیشیده شده است.

وی، انتخابات را یک فرصت دانست و بر ضرورت استفاده از این ظرفیت به خصوص برای مقابله با هجمه‌های دشمنان توصیف کرد و گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا انتخابات را تبدیل به تهدید کنند بنابراین باید تلاش کنیم تا حضور افزایش یابد.

قاسم‌پور اولویت نخست تمام فعالیت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را حفظ سلامت مردم برشمرد و گفت: در خصوص انتخابات، پروتکل‌ها ابلاغ شده و ناظرین و بازرسین بهداشت در تمام شعب اخذ رای حضور دارند. استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و چیدمان مناسب میز و صندلی و حذف اثر انگشت از جمله اقدامات انجام شده است.

معاون استاندار فارس همچنین در خصوص ساعات رأی گیری گفت: ساعت رأی‌گیری از ۷ صبح و در صورت ضرورت ۲ بامداد روز بعد در نظر گرفته شده مکان و شعب اخذ رای با تمهیدات انجام شده ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی در پایان از تمام نامزدهای پیروز و هواداران آن‌ها خواست که پس از اعلام نتایج انتخابات به هیچ وجه تجمعی را در هیچ نقطه برگزار نکنند.

انتهای پیام
captcha