حضور در انتخابات وفاداری به مکتب سلیمانی است
کد خبر: 3978346
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
آیت‌الله کلانتری:

حضور در انتخابات وفاداری به مکتب سلیمانی است

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری حضور در انتخابات را وفاداری به راه، مکتب و خون شهید سلیمانی توصیف و تأکید کرد: رأی دادن یعنی لبیک به سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، امروز، 28 خردادماه در حاشیه شعبه اخذ رأی مستقر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حضور در انتخابات را عمل به تکلیف الهی و آموزه‌های قرآن توصیف کرد و گفت: خداوند نیز در قرآن کریم می‌فرماید که امانت‌ها را به اهلش بسپارید و امروزی امانتی بالاتر از امانت ریاست جمهوری برای ملت ایران نیست.

وی با تصریح اینکه انتخاب نخستین مقام اجرایی کشور دارای اهمیت زیادی است، گفت: حفظ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی تداوم راه شهیدان است و همه ما در برابر خون آنان مسئول هستیم.

آیت‌الله کلانتری حضوردر انتخابات را وفاداری به راه، مکتب و خون شهید سلیمانی توصیف و تأکید کرد: رأی دادن یعنی لبیک به سردار شهید سلیمانی و نه به داعش، نه به آمریکا، نه به اسرائیل و نه به همه کینه‌ورزان.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه شرکت پرشور در انتخابات موجب ارتقا و افزایش اقتدار، امنیت، عمران، آبادی و آرامش کشور می‌شود، گفت: حضور کم رنگ در انتخابات، ضررهای متوجه کشور خواهد کرد که از جمله آن‌ها تضعیف امنیت کشور، وسوسه شدن دشمنان برای حمله به ایران و ترور دانشمندان، کم‌رنگ شدن مبارزه با فساد و از بین رفتن نشاط بین مردم است.

انتهای پیام
captcha