پاسخ قاطع ملت ایران به هجمه‌های دشمنان در انتخابات
کد خبر: 3978336
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

پاسخ قاطع ملت ایران به هجمه‌های دشمنان در انتخابات

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با تأکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات پاسخی محکم و قاطع به هجمه‌های دشمنان است، آن را لازمه خنثی کردن توطئه دشمنان دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس امروز، 28 خردادماه در حاشیه فرایند رأی‌گیری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و آن را لازمه خنثی کردن توطئه دشمنان دانست.

وی با تأکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات پاسخی محکم و قاطع به هجمه‌های دشمنان است، سخنان رهبر معظم انقلاب را مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات، عمل صالح است را یادآور شد و افزود: شرکت در انتخابات به ویژه در این برهه از اهمیت بالایی برخوردار است.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: انتخابات همیشه برای کشوری همچون ایران که می‌خواهد مستقل باشد و مردم آن به جای استعمارگران صحبت کرده و کشور را اداره کنند، بسیار مهم است.

امام‌جمعه شیراز تلاش‌های دشمنان را برای ایجاد ناامیدی و دلسرد کردن مردم ایران یادآور شد و گفت: دشمنان تلاش گسترده‌ای کردند تا آنان را از حضور در پای صندوق‌های رأی بازدارند اما مردم ایران همواره هوشیار هستند.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) در پایان گفت: از همان ساعات ابتدایی صبح شاهد حضور پر شور و گرم مردم در انتخابات بودیم که امیدوارم این حضور منجر به انتخابی خوب و مناسب شود تا بعضی از مشکلاتی که بر دوش مردم سنگینی می‌کند، رفع شود.

انتهای پیام
captcha