نامه جوانان جهادگر فارس به مردم / برای ساخت ایرانی آباد همدل شویم
کد خبر: 3978189
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

نامه جوانان جهادگر فارس به مردم / برای ساخت ایرانی آباد همدل شویم

در متن نامه جوانان جهادگر خطاب به مردم فارس آمده است: «دست در دست هم دهیم و برای ساخت ایرانی آباد و عزتمند همدل شویم و پر شور تر از گذشته، یک روز به یاد ماندنی دیگر در تاریخ این وطن رقم بزنیم. آینده در گرو اراده ملت عزتمند ایران است و به حول و قوه الهی برای ایران همگی می‌آئیم».

به گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن انتخابات، جوانان جهادی استان فارس نامه‌ای خطاب به مردم استان فارس صادر کردند که در آن ضمن برشمردن کمبودها، کاستی‌ها و ناملایمتی‌ها و همچنین همدلی و اتحاد مردم و جانفشانی‌های گروه‌های جهادی در ایام بحران‌ها، همه را برای ساخت ایرانی آباد به پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.

در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم، سخت کوش، با وقار و با صفای استان فارس

سلام علیکم

ما بچه‌های جهادی، در حساس‌ترین دوران انقلاب اسلامی سفره دلمان را پیش روی شما می‌گشاییم و چند جرعه حرف دل تقدیمتان می‌کنیم. انقلابی که برگ برگ صفحات تاریخ آن، از شادی‌ها و غصه‌ها به وسعت قرن‌ها حادثه ثبت است. انقلابی که شعب ابیطالب، عاشوراها، بدر، خیبر و فتح‌الفتوح‌ها به خود دیده است.

مردان مردی که در جفای روزگار هم سینه سپر کردند تا ناکسان جرات دست درازی به این خاک پاک را نداشته باشند و هیچ ناملایمتی آرامش این مردم عزیز را مکدر نکند؛ شدند مدافعان حرم، مدافعان وطن، مدافعان امنیت و مدافعان سلامت که به پاسداشت شان ادای احترام می‌کنیم و در کنار هم یک ملت شدیم و سختی‌های زندگی را با هم تحمل کردیم و در خوشی‌ها هم با هم خندیدیم؛ با هم برای سردار سلیمانی عزیز اشک ریختیم و با هم برای پیروزی ورزشکارانمان در میادین جهانی فریاد شادی سر دادیم.

امروز که انقلابمان با تمام سختی‌ها دارد صلابت پیدا می‌کند و راهی را می‌رود که هیچ رهروی توان پیمودن آن را نداشته است و تازه دارد به قله می‌رسد دست در دست هم محافظش باشیم و می‌دانیم تا آسایش و آرامش راهی نمانده است.

مردم خون گرم استان فارس

ما بچه‌های جهادی سال‌هاست با گوشت و پوست و استخوان خود سختی‌هایی که تحمل کرده‌اید را درک کرده‌ایم؛ گرانی، بیکاری و ناملایماتی که در حقمان روا شده است را می‌دانیم. ما جهادگران تلاش کردیم هر جا که غصه‌ای بر دل شما قرار گرفت آنجا باشیم و مرهمی باشیم بر دردهای شما؛ در سیل، زلزله، بیماری و مضیقه معیشتی سعی کردیم کنارتان باشیم و گرهی از زندگی شما باز کنیم. هر چند ما خودمان نیز صورتمان را با سیلی سرخ نگه می‌داشتیم چرا که ما هم جزو همین مردمیم؛ ساکن همین کوچه‌ها و همین محله‌ها.

می‌دانیم گله‌مند و دلخورید از کسانی که جفا کردند در حقمان و عمل نکردند آنچه را وعده دادند؛ امیدتان را ناامید کردند و عرق خجلت بر پیشانی پدران خانواده‌ها نشاندند؛ معیشتشان براه بود و سازشان کوک و...

حس می‌کنیم غصه روی دل مادران شهدا را و می‌دانیم حرف دل شما را و درک می‌کنیم دلسردی مردم از برخی بی صداقتی‌ها را...

این ساعات کوتاهی که تا اولین انتخابات قرن جدید باقی مانده، حساس‌ترین لحظات عمر انقلاب است؛ چرا که این انتخابات هم می‌تواند پایانی باشد بر سختی معیشت‌ها و بازگشت امید و نشاط به زندگی  و هم می‌تواند عزتی باشد بر قامت انقلاب اسلامی و این مردم مقاوم.

ما باور داریم حضور شما می‌تواند گره گشا باشد؛ ایمان داریم می‌شود مشکلات را با دستان مردان جهادی و همیشه در صحنه حل کرد. در روزگاری که خیلی‌ها منتظرند تا ما قدم از قدم بر نداریم و زمین بنشینیم و راه آمده را ناتمام رها کنیم حضور شما مردم عزیز شگفتی خواهد آفرید.

فرزندان جهادی تان از همه شما مردم فهیم، سخت کوش، با وقار و با صفای استان فارس صمیمانه دعوت می‌کنند تا با حضور پر شور و دوشادوش همدیگر در یک روز انتخابات، چهار سال آینده را نه بلکه چهل سال این امت و انقلاب را بیمه کنیم. دست در دست هم دهیم و برای ساخت ایرانی آباد و عزتمند همدل شویم و پر شورتر از گذشته، یک روز به یاد ماندنی  دیگر در تاریخ این وطن رقم بزنیم. آینده در گرو اراده ملت عزتمند ایران است و به حول و قوه الهی برای ایران همگی می‌آئیم.

انتهای پیام
captcha